زیبایی صورت بدون آرایش| چند روش معجزه گر برای زیبایی پوست

زیبایی صورت بدون آرایش

زیبایی صورت بدون آرایش
زیبایی صورت بدون آرایش

با سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. اگر شما هم کنجکاو هستید که راز های زیبایی و جوانی را بیشتر کشف کنید و همیشه و در همه جا بدرخشید، این مطلب می تواند کمک بسیار زیادی را به شما کند. همانطور که می دانید، داشتن صورتی زیبا و جوان یکی از مهم ترین راز های جذابیت افراد محسوب می شود. همچنین پوست صورت، مهم ترین نقش را در این جذابیت و زیبایی بر عهده دارد. به طوری که اگر پوست صورتتان شفاف، براق، صاف و یکدست باشد، دیگر نیازی به هیچ گونه مواد آرایشی نخواهید داشت. زیبایی صورت را که همه ی افراد به طور قابل توجهی از راه های متفاوت استفاده می کنند تا آن را افزایش دهند. از انجام عمل های جراحی مختلف بر روی پوست و گرفته تا روش های نوین پزشکی و یا استفاده از روش های سنتی که هر کدام تاثیر خاص خود را دارند و مفید هستند. اما لازم به ذکر است که به دلیل متفاوت بودن نوع پوست افراد با یکدیگر، همه ی روش ها برای همه ی افراد مناسب نیستند. به همین دلیل بهتر است که یک متخصص پوست و زیبایی بهترین روش را برای شما تعیین کند.

همچنین می توان گفت که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سلامت پوست افراد و زیبایی صورت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. به طوری که ممکن است شما از بسیاری از آنها بی خیر باشید. عواملی مانند قرار گرفتن در معرض هوای آلوده، استفاده از دخانیات، عدم نوشیدن آب و سبزیجات کافی، استرس، کم خوابی، استفاده بیش از اندازه از گوشی های همراه و یا رایانه ها و از این قبیل، از عوامل مخرب پوست هستند. همچنین موجب می شوند تا همیشه چهره تان خسته و پیر به نظر برسد. از این رو، رسیدگی به پوستتان امری ضروری محسوب می شود. در این مطلب، ما راهکارهایی را برای رسیدگی به پوستتان برایتان آورده ایم که به راحتی می توانید رد منزل به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین اگر به دنبال درمانی قطعی و موثر هستید نیز، ما روش پلاسما فرکشنال را که روشی نوین راحت می باشد را به شما معرفی  کرده ایم. پس برای سلامت و زیبایی بیشتر پوست و صورتتان، این مطلب را تا آخر ادامه دهید.

زیبا شدن پوست در طب سنتی

زیبا شدن پوست در طب سنتی
زیبا شدن پوست در طب سنتی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که راهکار های سنتی و خانگی را امتحان کنند. اما لازم به ذکر است که حتی این راهکار های نیز، نیاز به مشاوره با پزشک زیبایی و طب سنتی دارد. زیرا استفاده از روشی که با پوست شما سازگار نباشد، ممکن است که نتیجه ی برعکس داشته و موجب آسیب گردد. روش های سنتی اگر به درستی انتخاب شوند بسیار موثر، بدون ضرر و مفید هستند. برای نتیجه ی مطلوب بهتر است که تا مدتی راهکار های را ادامه دهید. در ادامه ما برخی از این روش ها را برای شما آورده ایم.

زیبایی پوست با سیب زمینی

زیبایی پوست با سیب زمینی
زیبایی پوست با سیب زمینی

آیا می دانستید که مواد مغذی در پوست سیب زمینی بیشتر ازمواد مغذی در پالپ های آن می باشد؟ برای خلاص شدن از شر آکنه ها، لک ها و تیرگی های صورتتان، می توانید از پوست سیب زمینی استفاده کنید. در این روش، 5 الی 10 دقسقه پوست سیب زمینی را بر روی پوست خود ماساژ داده و سپس با آب ولرم بشویید. پس از گذشت چند روز می توانید تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید. سیب زمینی ها حاوی آنزیمی به نام ” کاتکولاس” هستند که در روشن شدن پوست موثرند. همچنین می توانید آب سیب زمینی را گرفته و با استفاده از مقداری پنبه آغشته شده به آب سیب زمینی، آن را بر روی پوست خود و سیاهی های اطراف چشم بمالید و تاثیر مثبت آن را ببینید. سیب زمینی ها همچنین مانع ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست هستند. با استفده از سیب زمینی بر روی پوست می توانید از زیبایی صورت و خاتصیت ضد پیری آن بهره مند شوید.

زیبایی پوست با روغن نارگیل

زیبایی پوست با روغن نارگیل
زیبایی پوست با روغن نارگیل

اسید های چرب مفید موجود در روغن نارگیل، دارای خواص ضد میکربی هستند که می توانند به محافظت در برابر میکروارگانیسم های مضر کمک کنند. این امر به ویژه برای سلامتی پوست بسیار حائز اهمیت است ، زیرا بسیاری از انواع عفونت های پوستی از جمله آکنه ، سلولیت ، فولیکولیت و … در اثر باکتری یا قارچ ایجاد می شوند. استفاده از روغن نارگیل مستقیم بر روی پوست ممکن است مانع از رشد این میکروارگانیسم ها شود. این به دلیل داشتن اسید لوریک است ، که تقریباً 50٪ از اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل را تشکیل می دهد و می تواند با میکروارگانیسم های مضر مبارزه کند. روغن نارگیل با بهبود وضعیت آنتی اکسیدانی می تواند التهاب را تسکین دهد. خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی روغن نارگیل و اجزای آن می تواند به درمان آکنه کمک کند. روغن نارگیل می تواند یک مرطوب کننده و کمک کننده در درمان خشکی پوست و اگزما باشد. همچنین به تسریع بهبود زخم کمک می کند. روغن نارگیل به طور بالقوه می تواند منافذ را مسدود کند. بنابراین شما می توانید از خواص این روغن برای زیبایی صورت و پوستتان استفاده کنید.

زیبایی پوست با لیمو ترش

زیبایی پوست با لیمو ترش
زیبایی پوست با لیمو ترش

مزایای گفته شده استفاده از لیمو بر روی پوست شما مربوط به اسیدیته طبیعی این مرکبات و همچنین میزان ویتامین C آن است. از موارد مصرف لیمو برای پوست می توان به موارد ذیل اشاره نمود: 

  • درمان آکنه: PH موجود در آبلیمو موجب کاهش التهاب و چربی پوست می گردد و مانع از بروز آکنه می شود.
  • اثرات ضد میکروبی: لیمو موجب درمان التهابات، ضد بیماری های قارچی و درمان بثورات می شود.
  • روشن کننده ی پوست و درمان اسکار
  • درمان پسوریازیس: لیمو موجب از بین رفتن سلول های مرده ی سطح پوست می گردد.
  • افزایش تولید کلاژن:  به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ویتامین C ممکن است به جلوگیری از رادیکالهای آزاد که باعث آسیب به کلاژن می شوند ، کمک کند ، و موجب صافی پوست گردد. همچنین با تحریک افزایش تولید کلاژن، سبب تولید کلاژن بیشتر و در نتیجه جوانی پوست و زیبایی صورت می گردد.

معجزه زیبایی پوست

علاوه بر موارد فوق، با بکارگیری روش های نوین مانند جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال و از این قبیل، می توانید به طور قطعی پوست خود را درمان کنید و از شر هرگونه عارضه ی پوستی از قبیل آکنه ها، اسکاری های پوستی، تیرگی ها، لک ها و از این قبیل خلاص شوید. روش پلاسما فرکشنال، روشی است که امروزه جایگزین بسیاری از روش ها مانند: جراحی ها و دیگر روش های تهاجمی گردیده است. این امر اگر توسط یک پزشک متخصص زیبایی مجرب در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت و شما را به نتیجه ی مطلوب خود می رساند.

روش پلاسما فرکشنال

روش پلاسما فرکشنال
روش پلاسما فرکشنال

جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال روشی منحصر به فرد، مدرن و موثر در زیبایی پزشکی محسوب می شود. از مزایای این روش می توان به کاهش چین و چروک و خطوط پوست، ترمیم جای زخم و آسیب دیدگی، درمان آکنه و اسکار، بهبود خاصیت الاستیته پوست( قابلیت ارتجاعی) و تقویت کل بدن می باشد. این روش از طریق تحریک و افزایش تولید کلاژن و الاستین انجام می گیرد. کلاژن و الاستین، دو ماده ی موثر در جوانسازی پوست می باشد. این روش، روند لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مورده را بهبود می بخشد. پلاسما فرکشنال دارای اثر لایه برداری از طریق یک میدان الکتریکی قوی است و بنابراین موجب جایگزین شدن بافت آسیب دیده با یک بافت جدید – از بین بردن لایه های سطحی پوست- درخشان تر شدن و اکسیژن رسانی به پوست می شود. با کمک اثر درمانی پرتوهای مادون قرمز ، روش پلاسما باعث تحریک متابولیسم سلولی و میکروسیرکولاسیون زیر جلدی می شود و به دنبال آن ، مواد مضر از بدن خارج می شود که به عنوان مثال ، سلولیت را به طور موثری از بین می برد. پلاسما به هیدراتاسیون کامل لایه های عمیقتر پوست کمک می کند و بنابراین مقدار زیادی از نقایص پوست را از بین می برد.

این روش یک روش قابل کنترل می باشد که به صورت دسته ای از میکروکانالها به روش کسری و نقطه به نقطه، سبب آسیب حرارتی می گردد. اصل این است که یونیزه کردن گاز در هوا برای ایجاد قوس الکتریکی کوچک تر ، بافت ها تحت درمان قرار بگیرند و از انتشار گرمای ناخواسته به مناطق اطراف خودداری کنند. سپس گرما گسترش می یابد و متعاقباً به لایه پاپیلری که شامل سلولهای فیبروبلاست است به اپیدرم منتقل می شود.

زیبایی صورت نی نی سایت

زیبایی صورت نی نی سایت
زیبایی صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از انجام جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال احساس راحتی داشته باشد، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما درمان، با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

زیبایی صورت اصفهان

زیبایی صورت اصفهان
زیبایی صورت اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست با پلاسما فرکشنال و رفع چین و چروک های پوستی و یا مشاوره در زمینه ی بهترین راهکار برای جوانسازی پوست نسبت به نوع پوستتان به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا