لیزر موهای زائد بیکینی چجوریه؟| از سیر تا پیاز لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی چجوریه؟

لیزر موهای زائد بیکینی چجوریه؟
لیزر موهای زائد بیکینی چجوریه؟

با سلام به همه ی کاربران عزیز! آیا شما هم به رعایت بهداشتتان اهمیت می دهید؟ امروزه خوشبختانه همه ی افراد، سعی می کنند که تا حد ممکن بهداشت را رعایت کنند و همیشه در سلامت به سر برند. می دانید که عدم رعایت بهداشت است که موجب به وجود آمدن بسیاری از مریضی ها می شود. یکی از موارد رعایت کردن بهداشت، تمیز و اصلاح کردن موهای زائد بدن است. اصلاح موهای زائد تناسلی نیز، در بدن بسیار حائز اهمیت می باشد و عدم اصلاح کردن آن، نقش بسیار مهمی در به وجود آمدن عفونت های قارچی و از این قبیل دارد. افراد شاغل نیز، تنگی وقت یکی از دغدغه های آنان است، اما از طرفی، آنها، مخصوصا افرادی که شغل های آنها به صورت نشسته و پشت میز انجام می شود، بیشتر درگیر این نوع مریضی ها می شوند. راه های متعددی از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اصلاح کردن، وکس کردن و یا استفاده از موم ها، استفاده از کرم های موبر و از این قبیل، راه هایی هستند که اکثر افراد از آن استفاده می کنند. اما این روش ها، بسیار موقتی هستند و شما هر چند روز یکبار، باید برای اصلاح موهای زائدتان وقت یگذارید. اما به نظرتان، انتخاب راهی قطعی تر و با نتیجه ی طولانی تر، بهتر نیست؟ آیا بهتر نیست که برای مدت طولانی از شر اصلاح کردن موهای زائدتان خلاص شوید؟ پیشرفته ترین و نوین ترین روش از بین بردن موهای زائد چیست؟ امروزه رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، یکی از روشی است که در میان افراد، بسیار رایج شده است و جایگزین همه ی روش های قبلی گردیده است. اگر که درباره جزئیات این روش کنجکاو هستید و یا سوالاتی در ذهن شما در این زمینه وجود دارد، این مطلب می تواند بسیار برای شما کارآمد باشد.

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی
چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

رفع موهای زائد بیکینی با لیزر، روشی نوین و پیشرفته در زمینه ی آرایشی و بهداشتی می باشد. انرژی متمرکز ساطع شده از دستگاه لیزر موهای زائد، به ریشه ی موها برخورد کرده و روند رشد موهای را مختل می کنند و در نتیجه رشد آنها را توقف می کند. این روش برای هر ناحیه ای از بدن که دارای موهای زائد است، مورد استفاده قرار می گیرد. موهای زائد پاها، بازوها، زیربغل، صورت و هر ناحیه ای از بدن را، تنها با چند جلسه لیزر و صرف زمان بسیار کوتاه، از بین ببرید.

فواید لیزر ناحیه تناسلی

فواید لیزر ناحیه تناسلی
فواید لیزر ناحیه تناسلی

جلسات رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، تنها وقت کمی از شما می گیرند زیرا، تنها با یک پالس از لیزر، می توان ریشه ی تعداد زیادی از موها را مورد هدف قرار داد.این روش بسیار ایمن و به طور معمول، بدون درد می باشد. تنها با چند جلسه لیزر، می توانید شاهد کاهش چشمگیر موهای زائد خود باشید. لیزر فقط ناحیه ی دلخواه مورد درمان شما را مورد هدف قرار می دهد و به ناحیه های اطراف، آسیبی نخواهد زد.

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری
لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم: طبق تحقیقات انجام شده، هنوز آزمایشات و مدارک کافی بر اینکه انجام رفع موهای زائد بیکینی با لیزر در دوران بارداری، بر جنین تاثیر خواهد گذاشت یا نه؟ وجود ندارد. پزشکان و متخصصان، انجام این امر را در دوران بارداری و حتی شیر دهی منع نموده اند. از این رو، توصیه می شود برای سلامت کودکتان، پس از اتمام این دوران، با مشورت پزشک، می توانید لیزر را انجام دهید.

لیزر موهای زائد بیکینی چند جلسه است؟

لیزر موهای زائد بیکینی چند جلسه است؟
لیزر موهای زائد بیکینی چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد معمولا بین 5 الی 10 جلسه می باشد. بسته به ناحیه ای  از بدن که می خواهد مورد درمان قرار گیرد، تعداد جلسات مورد نیاز، متغیر است. اما می توان گفت که نواحی از بدن که موهای آن ضخیم تر بوده و ریشه ی سخت تری دارند. مانند: بیکینی، پاها و از این قبیل، در تعداد جلسات کمتری، به درمان پاسخ مثبت داده و موهای آن زودتر از بین خواهد رفت. اما برای مثال ناحیه ی صورت، ممکن است که تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشد. برای نتیجه گیری بهتر، در فواصل زمانی مشخص شده توسط پزشک، برای درمان مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟
لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که، به دلیل متغیر بودن آستانه ی تحمل درد هر فرد، نمی توان پاسخ مشخصی را تعیین کرد. اما لازم به ذکر است که اگر رفع موهای زائد ، به دست یک پزشک متخصص ماهر و مجرب، با یک دستگاه لیزر مطمئن انجام گیرد، جلسه ی درمانی بسیار راحت و ایمنی را تجربه خواهید کرد.

لیزر بیکینی در پریودی

لیزر بیکینی در پریودی
لیزر بیکینی در پریودی

توصیه این است که بهتر است اقدام برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر را، برای پس از اتمام دوره ی قائدگی خود بیندازید. اما در مورد آسیب لیزر موهای زائد در دوران قائدگی، باید بگوییم که هیچ آسیبی به فرد وارد نخواهد شد. اما برخی از خانم ها در این دوران کمی حساس تر شده و یا ممکن است که آستانه ی درد آنها بسیار کم شود، از این رو توصیه می شود که جلسات لیزر خود را به بعد از اتمام این دوره، موکول کنید. اما اگر در این دوران، برای لیزر مراجعه می کنید، حتما از تامپون استفاده کنید و حتما پزشک خود را از وضعیت خود، آگاه سازید.

لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟
لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که: رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، در صورت انتخاب پزشک متخصص و ماهر و مرکز لیزر معتبر، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما برای اطلاعات بیشتر، برخی از عوارض گزارش شده را می آوریم.

  • قرمزی و سوزش
  • زخم
  • تغییر رنگ پوست
  • خطر عفونت پوست
  • سوختگی و تاول

در نتیجه در انتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل آورید.

سوختگی ناحیه تناسلی با لیزر

سوختگی ناحیه تناسلی با لیزر
سوختگی ناحیه تناسلی با لیزر

برخی از شایعات و یا گزارشات را ممکن است شنیده باشید که دستگاه لیزر، ممکن است ناحیه ی مورد درمان را بسوزاند. اما همانطور که در بالاتر گفته شد، اگر رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، به دست پزشکی حاذق انجام گیرد، او آناتومی بدن و وضعیت بدن شما را به خوبی درک کرده و تنظیمات دستگاه لیزر را، مناسب با شما تنظیم کرده و جلسه ی درمانی راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی

 

پس از انتخاب روش رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که امروزه دستگاه های متعددی با مارک های متفاوت در مراکز لیزر وجود دارند، و هر پزشک در استفاده از نوع خاصی از آنها تبهر دارد. اما اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائدی هستید که دارای تمامی استاندارد ها، جدیدترین تکنولوژی، ایمن و بی آسیب باشد و بهترین نتیجه را به شما بدهد، ما دستگاه لیزر موهای زائد الکس آپوجی(Alex Apogee) را معرفی می کنیم که توسط شرکت معتبر سایناشور( cynosure) تولید شده و امروزه توجه مراکز را به خود جلب کرده است. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی
قیمت لیزر موهای زائد بیکینی

برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لیزر موهای زائد، به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لیزر بیکینی اصفهان

لیزر بیکینی اصفهان
لیزر بیکینی اصفهان

اگر برای رفع موهای زائد بیکینی خود، روش لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا