لیزر موهای زائد بدن در تهران| باید و نباید های لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد در تهران
لیزر موهای زائد در تهران

با سلام به همه ی کاربران عزیز. مطلبی که برای شما گرد آوری کرده ایم، درباره  لیزر موهای زائد می باشد. ممکن است که برای برخی از خانم ها پیش آمده باشد که هنگام رفتن به مهمانی و پوشیدن لباس دلخواهشان، دغدغه ی از بین بردن موهای زائدشان را دارند و به دلیل تنگی وقت و داشتن موهای زائد، نمی توانند آن را بپوشند. و یا در مثال دیگر، افراد ورزشکاری که رعایت کردن بهداشت، یکی از لازمه های ورزش آنهاست و همچنین در فعالیت ورزشی آنها نیز تاثیر می گذارد. در هر صورت، داشتن موهای زائد، همانطور که از اسم آن پیداست، امری آزار دهنده می باشد. افراد برای از بین بردن آن، راه های متعددی را استفاده می کنند. اما اگر به دنبال راه حلی دائمی، قطعی و بسیار موثر هستید، ما روش لیزر موهای زائد بدن را به شما معرفی می کنیم که امروزه در میان افراد، بسیار رایج شده است. همچنین برای افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند و قصد انجام این کار را دارند، در این مطلب، ما به شما، مرکز لیزر خوب و معتبر، بهترین دستگاه لیزر، جزئیات این روش و پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز آورده ایم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موهای زائد چیست؟

اگر از اصلاح کردن، وکس کردن . راه های دیگر از بین بردن موهای زائد خود خسته شده اید و به دنبال راهی بهتر هستید، روش لیزر موهای زائد بدن ، می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. لیزر موی زائد ، روشی بسیار مفید در از بین بردن و کاهش چشمگیر موهای زائد ناحیه های کل بدن، اعم از: پاها، دست ها، زیر بغل، بیکینی، صورت، کمر و هر نقطه ای از بدن که دارای موهای زائد می باشد. طی روند این کار، اشعه ی نوری متمرکز شده ای، به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و از این طریق، روند رشد موها را، بدون آسیب زدن به پوست و یا هر قسمت دیگری از بدن، مختل می کند. لیزر را می توانید هم برای ناحیه ی خاصی از بدن خود و هم برای کل بدن خود استفاده کنید. همچنین این روش بسیار سریع می باشد و جلسات درمانی آن بسیار کوتاه هستند.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد بدن ، می تواند 6 الی 12 ماه، بسته به بدن افراد، ماندگاری داشته باشد. اما لازم به ذکر است که این یک مدت زمان عمومی است و ممکن است که در برخی از افراد، با توجه به تفاوت های فردی و بدنی، این نتیجه بیشتر و یا کمتر به طول انجامد. اما طبق گزارشات، این نتیجه برای برخی از افراد تا 18 ماه نیز ماندگاری داشته است.

لیزر موهای زائد درد دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که، اگر کار لیزر موهای زائد بدن ، توسط یک متخصص پوست مجرب و حرفه ای انجام گیرد، شما می توانید جلسه درمانی بسیار راحت و آسوده ای را تجربه کنید. اما به طور معمول، سطح درد لیزر موهای زائد، بین درد وکس کردن( اپیلاسیون) و شیو کردن( بدون درد) می باشد. همچنین وجود ویژگی خنک کننده در دستگاه های لیزر نیز، موجب آسوده تر شدن این امر گردیده است. اما شما می توانید، با مشورت پزشک معالجتان، کمی پماد بی حسی به موضع مورد نظر خود بمالید و پس از تاثیر بی حسی، جلسه ی درمان خود را آغاز کنید.

لیزر موهای زائد چه ضرری دارد؟

لیزر موهای زائد چه ضرری دارد؟
لیزر موهای زائد چه ضرری دارد؟

همانطور که در بالاتر گفته شد، اگر لیزر موهای زائد بدن ، از طریق یک دستگاه لیزر خوب و پیشرفته و توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای در این زمینه انجام گیرد، علاوه بر اینکه می توانید جلسه ی درمانی بسیار راحتی داشته باشید، می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه عوارضی نیز رخ نخواهد داد. اما برای اطلاعات بیشتر شما، ما عوارض گزارش شده که ممکن است پس از اقدان به لیزر موهای زائد، برای افراد رخ دهد را آورده ایم. این عوارض عباتن از:

  • برخی از عوارض جانبی طبیعی ممکن است بعد از درمان با لیزر موهای زائد از جمله خارش ، پوست صورتی ، قرمزی و تورم در ناحیه تحت درمان یا تورم فولیکول ها (ورم فولیکول) ایجاد شود. این عوارض جانبی به ندرت بیش از دو یا سه روز طول می کشد.
  • آکنه و تغییر رنگ پوست
  • احتمال سوزش پوست( در صورت عدم تجربه ی کافی متخصص لیزر، درباره تنظیم مناسب بدن و توان مراجعه کننده.)
  • تشکیل زخم( در صورت عدم رعایت بهداشت)
  • عفونت( در صورت عدم رعایت بهداشت)

لیزر موهای زائد در بارداری

لیزر موهای زائد در بارداری
لیزر موهای زائد در بارداری

بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت بهداشتی، انجام دادن لیزر موهای زائد بدن را، برای بانوان باردار منع کرده اند، زیرا مدارک، شواهد و آزمایشات کافی درباره تاثیر لیزر موهای زائد، بر روی جنین، وجود ندارد. از این رو، توصیه می شود که این اقدام زا پس از اتمام دوران بارداری و با مشورت پزشک انجام دهید. همچنین اگر هم در دوران شیردهی به نوزاد و یا کودک خود هستید نیز، از این امر خودداری کنید. لازم به ذکر است که حتما پزشک متخصص لیزر خود را، از وضعیت جشمانی خود مطلع سازید. زیرا تغییرات هورمونی در افراد باردار، ممکن است که موجب بازگشت فولیکول ها( ریشه های مو) و رشد مجدد آنها گردد.

لیزر موهای زائد نی نی سایت

لیزر موهای زائد نی نی سایت
لیزر موهای زائد نی نی سایت

همانطور که می دانید، امروزه افراد بسیاری کار ها و تحقیقات خود را از طریق اینترنت و شبکه های مجازی انجام می دهند. همچنین، سایت های مجازی تبادل نظر، وجود دارند که افراد برای پاسخ بسیاری از سوالات خود، از آن ها استفاده می کنند. پیش از اقداماتی نظیر رفع موی زائد با لیزر ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، بهترین دستگاه لیزر موی زائد ،عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن این سایت ها، افراد از آن استفاده می کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان هایی مانند: لیزر موهای زائد بدن ، با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد بدن تخفیف

لیزر موهای زائد تخفیف
لیزر موهای زائد تخفیف

از آنجایی که امروزه روش لیزر موهای زائد بدن در میان افراد بسیار رایج شده است، مراکز لیزر بسیار زیادی، روز به روز در حال افتتاخ شدن هستند که برای جذب مراجعین بیشتر، پکیج ها . یا تخفیف هایی را برای مراجعین در نظر می گیرند. اما در هر صورت، نمی توان برای این امر، قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لیزر موهای زائد، به عوامل متعددی مانند: مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، دستگاه لیزر مورد استفاده، ناحیه ای از بدن که قصد از بین بردن موهای زائد آن را دارید، تعداد قسمت های بدن که می خواهید لیزر کنید و  از این قبیل، بستگی دارد. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن در تهران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران

دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

هر کدام از مراکز لیزر موهای زائد بدن ، از دستگاه های لیزر با مارک های متفاوت استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، یک دستگاه لیزر خوب، باید علاوه بر دادن نتیجه ی مطلوب به مراجعین، بسیار بهداشتی، ایمن، دارای همه ی استاندارد های یک دستگاه خوب و جدیدترین تکنولوژی ها را نیز در بر داشته باشد. در اینجا می توان گفت که لیزر پر قدرت مدیواستار( Mediostar) می تواند به راحتی و با دادن نتیجه ی بسیار مطلوب، حتی روی هرگونه پوست نیز،تاثیر بگذارد. پالس های این دستگاه، برای مراجعین بسیار راحت بوده و جلسه ی درمانی راحتی را دارد. اکنون با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری لیزر، برای درمان تصمیم بگیرید و دنیای جدیدی از حرفه و کیفیت را کشف کنید.

بهترین مرکز تخصصی لیزر در تهران

بهترین مرکز تخصصی لیزر در تهران
بهترین مرکز تخصصی لیزر در تهران

انتخاب یک پزشک متخصص لیزر موی زائد بدن و یا متخصص پوست، مجرب و حرفه ای در این زمینه، امری بسیار مهم می باشد. زیرا در صورت عدم مهارت کافی در انجام لیزر، ممکن است آسیب هایی به فرد مراجعه کننده در حین انجام آن وارد شود، جلسات لیزر سخت و طاقت فرسایی را داشته باشند و یا دچار عوارض جانبی بعدی شوند. پاگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری برکه، در خیابان شریعتی تهران می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

منبع5

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا