نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل به لب ها بدانید!

نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل به لب ها بدانید!

نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل به لب ها بدانید!
نکات مهمی که باید قبل از تزریق ژل به لب ها بدانید!

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. چقدر خوب است که زیبایی را دوست دارید و به آن اهمیت می دهید. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، پس حتما از آن دسته از افراد هستید که می خواهید زیبا تر شوید و ظاهری آراسته داشته باشید. خوب ما هم اینجاییم تا شما را به اهداف زیبایی تان برسانیم. تزریق ژل به لب ها موضوع اصلی ما در این مطلب است.

اگر قصد انجام تزریق ژل به لب ها را دارید، باید بگوییم که این امر نیز مانند هر روند پزشکی دیگر، نیاز به احتیاط و دانستن برخی از نکات ضروری دارد. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، ممکن است شما را دچار آسیب ها و عوارضی جبران ناپذیر کند. اما اگر با اطلاعات کافی پیش بروید، نه تنها احساس رضایت خواهید داشت، بلکه جلسه ی درمانی بسیار راحتی را نیز تجربه خواهید کرد.

لب یکی از اعضای صورت است که با بالا رفتن سن، حجم و فرم خود را از دست می دهد. با تزریق ژل به لب هایتان، می توانید همیشه لب هایی خوش فرم و زیبا داشته باشید.

یکی از موضوعات اصلی در این زمینه این است که، امروزه تعداد طرفداران زیبایی طبیعی روز به روز در حال افزایش است. این نکته خیلی مهم است که شما مرکز زیبایی را انتخاب کنید که بتواند با به روز ترین متد ها و به بهترین نحو خدمات تزریق ژل را به شما ارائه دهد.

لب ها عضوی از صورت هستند که در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر بسیار زیادی دارند. داشتن تقارن در لب ها، امری بسیار مهم می باشد. تزریق ژل، می تواند تقارن را ایجاد کرده و لب هایی برجسته و در عین حال طبیعی را به شما بدهد. پزشکی شما برای تزریق ژل انتخاب می کنید، باید آشنایی کامل را با این تکنیک داشته باشد.

تزریق ژل هیالورونیک به لب

تزریق ژل هیالورونیک به لب
تزریق ژل هیالورونیک به لب

تزریق ژل به لب ها، روشی است که موجب حجیم شدن و برجسته شدن لب های شما می گردد. انواع مختلفی از پر کننده های وجود دارند که می توانند در اطراف لب ها به منظور برجسته کردن آنها برای شما تزریق شوند. اما رایج ترین آنها، پرکننده هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. به همین دلیل سازگاری کامل را با بدن شما خواهد داشت.

این نوع از پر کننده ها را، فیلر های هیالورونیک اسید می گویند.

کلاژن نیز نوعی دیگر از انواع پر کننده ها می باشد که امروزه کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. فیلر ها جدید، راحت تر و ماندگار تر هستند.

نکات قبل از تزریق ژل لب

نکات قبل از تزریق ژل لب
نکات قبل از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب و برجسته کردن آنها، تنها در مراجعه کردن به پزشک، وقت گیری و پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. نکاتی قبل از درمان وجود دارند که برای نتیجه ی بهتر و جلوگیری از بروز عوارض، توصیه می شود که آنها را انجام دهید.

  • پزشک متخصص و مرکز زیبایی که می خواهید به آن مراجعه کنید را، محتاطانه و با تحقیق کافی پیدا کنید.
  •  حداقل 1 هفته قبل از درمان، از استفاده از دارو های رقیق کننده ی خون مانند: آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید.( در صورت ضرورت در استفاده، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید)
  • قبل از شروع جلسه ی درمانی، کمپرس یخ را روی لب های خود بگذارید تا کمی بی حس شود.( برای تزریق راحت تر)
  • لوازم آرایشی و بهداشتی را از روی صورت خود به طور کامل پاک کنید.
  • به مدت 1 هفته قبل از درمان، از استفاده از روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنید.
  • وعده ی غذایی قبل از درمان را، به طور کامل و مقوی میل کنید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل به لب

مراقبتهای بعد از تزریق ژل به لب
مراقبتهای بعد از تزریق ژل به لب

پس از انجام تزریق ژل به لب ها ، مراقبتهایی وجود دارند که برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه و ماندگاری بیشتر، توصیه می شود که آن ها را انجام دهید.

  • در صورت داشتن درد، تورم، خارش و یا کبودی، از کمپرس یخ استفاده کنید. ( کمپرس را در پارچه ای تمیز بپیچید تا به لبهایتان نچسبد.)
  • حداقل 24 تا 48 ساعت پس از تزریق ژل به لب ها ، از انجام تمرینات ورزشی شدید که ضربان قلب را بالا می برد خودداری کنید. این امر ممکن است کبودی و یا تورم را بیشتر کند.
  • به مقدار کافی آب بنوشید. هیدراته ماندن بدن، می تواند روند بهبودی شما را تند تر کند.
  • مقدار زیادی میوه و سبزیجات آبرسان بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی خودداری کنید ، که ممکن است تورم را بدتر کند.
  • به مدت 48 ساعت بعد از درمان از دمای زیاد مانند اتاق بخار ، سونا یا کلاسهای تمرین گرم خودداری کنید. گرمای زیاد تورم را بیشتر می کند.
  • اگر قصد استفاده از مسکن را دارید، نوع آن را از پزشک خود بپرسید.( برای مثال مسکنی مانند ایبوپروفن موجب غلظت خون شده و احنمال خون ریزی را بیشتر می کند.)
  • اگر برای مناسبت و زمان خاصی تزریق ژل به لب را انجام می دهید، سعی کنید که از چندین هفته قبل تصمیم خود را گرفته و به پزشک مراجعه کنید. زیرا بهبودی کامل و شکل گیری کامل لب ها، زمان می برد.
  • هنگام خوابید روی صورت خود نخوابید.
  • حداقل تا 24 ساعت از آرایش لب های خود بپرهیزید.
  • استعمال سیگار خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد ، بنابراین 24 الی 48 ساعت پس از تزریق، از کشیدن سیگار و یا از قرار گرفتن در معرض دود دخانیات، خودداری کنید.
  • الکل مانند یک رقیق کننده ی خون عمل می کند. حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از مصرف آن خودداری کنید. الکل می تواند باعث التهاب شود ، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را بدتر کند.

تزریق ژل به لب چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل به لب چه عوارضی دارد؟
تزریق ژل به لب چه عوارضی دارد؟

سعی کنید پزشک متخصص و کاربلد در زمینه ی زیبایی یا جراحی پلاستیک یا پوست و دارویی را برای تزریق ژل به لب ها یتان انتخاب کنید. زیرا این امر احتمال بروز عوارض جانبی را به حداقل می رساند. از عوارض جانبی تزریق ژل، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خونریزی از محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت به محل تزریق

برخی از عوارض جدی نیز وجود دارند که به ندرت پیش می آیند. در صورت مشاهده ی هرگونه از علائم ذیل، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

  • تورم شدید و طولانی مدت یا کبودی که یک هفته تا 10 روز به طول انجامد.
  • عدم تقارن لب (قسمت هایی از لب ها در اندازه های مختلف هستند)
  • برآمدگی و بی نظمی در لب
  • عفونت
  •  زخم یا سفت شدن لب
  • واکنش آلرژیک باعث ایجاد قرمزی ، تورم یا خارش اطراف لب می شود.

تزریق ژل به لب چقدر ماندگاری دارد؟

 

ماندگاری ژل لب، معمولا تا 6 ماه دوام دارد. اما باز هم این مدت، بر اساس واکنش بدن فرد نسبت به درمان، نوع پرکننده ی مورد استفاده و نحوه ی تزریق، قابل تغییر است.

تزریق ژل به لب بدون درد

تزریق ژل به لب بدون درد
تزریق ژل به لب بدون درد

درد برای تزریق ژل به لب ها، به آستانه ی تحمل درد هر فرد بستگی دارد. اما نمی توان از میزان تبهر و درست کاری پزشک متخصص نیز، در میزان راحتی جلسه ی درمانی چشم پوشی کرد. البته در صورت عدم حساسیت نیز، می توانید 30 الی 40 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی تان، از کرم ها و پماد های بی حس کننده ی موضعی، در اطراف لب ها و یا روی آن استفاده کنید.

هزینه ی تزریق ژل به لب

هزینه ی تزریق ژل به لب
هزینه ی تزریق ژل به لب

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که از پر کننده ها برای رسیدن به اهداف زیبایی شان استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات تزریق ژل به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از مواد با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات تزریق ژل و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. بهترین دکتر تزریق فیلر صورت را اینجا بیابید.

تزریق ژل به لب در اصفهان

تزریق ژل به لب در اصفهان
تزریق ژل به لب در اصفهان

اگر برای داشتن لب هایی جذاب و برجسته، تزریق ژل را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی و بهترین دکتر تزریق ژل صورت برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا