هایفوتراپی گردن و صورت| جوانسازی و لیفت گردن

هایفوتراپی صورت و گردن

هایفوتراپی صورت و گردن
هایفوتراپی صورت و گردن

با سلام و وقت بخیر به همه ی کاربران عزیز و زیبا که سلامتی و زیبایی خود را همیشه در اولویت قرار می دهند. همانطور که می دانید، پوست افراد، نشانه ای بارز از سبک زندگی و سن آنها می باشد. اکثر افراد دوست دارند تا همیشه جوان تر و زیباتر به نظر برسند. از این رو، رسیدگی به پوست، نکته ای بسیار مهم در این امر است. عوامل متفاوتی مانند: افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، استرس، نداشتن خواب کافی و منظم، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین، سبک زندگی نامناسب و از این قبیل، موجب پیری و چین و چروک پوست افراد می شود. روش های متعددی برای جوانسازی و از بین بردن این چین و چروک ها وجود دارند. عمل های جراحی زیبایی و پلاستیک، استفاده از انواع ماسک ها و کرم ها، استفاده از دارو های جوان کننده پوست، روش های نوین پزشکی، همه روش هایی هستند که افراد مختلف از آنها استفاده می کنند. اما در مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، می خواهیم روش هایفوتراپی گردن و صورت را به شما معرفی کنیم.

هایفوتراپی گردن و صورت، روشی نوین و پیشرفته در زمینه ی جوانسازی پوست می باشد که امروزه جایگزین بسیار خوبی برای عمل های جراحی شده است. این روش، درمانی قطعی و راحت می باشد که در میان افراد بسیار رایج شده است. در ادامه ی این مطلب، شما را با جزئیات و عملکرد این روش آشنا کرده و سعی کرده ایم تا پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز بیاوریم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست؟
هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی گردن و صورت، روشی است که اولین بار در سال 2008 مورد استفاده قرار گرفت. هایفو یا( HIFU) مخفف عبارت انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound که به معنی( امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا) می باشد، یک تکنیک جدید برای لیفت( کشیدن)، جوانسازی و رفع چین و چروک پوست می باشد. این روش بدون درد می باشد و از طریق امواج فراصوت موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و در نتیجه پوستی محکم و کشیده می شود. افراد با استفاده از این روش، می توانند پس از چند ماه، به نتیجه ی مطلوب خود برسند، بدون آنکه برای عمل های جراحی سخت و پر هزینه ریسک کرده باشند.

لیفت گردن بدون جراحی

لیفت گردن بدون جراحی
لیفت گردن بدون جراحی

گردن افراد، ناحیه ای از بدن است که به سختی می توان آن را پوشاند. همچنین کاهش چین و چروک های گردن، به وسیله ی لوازم آرایشی، امری موقتی بوده و به مرور زمان، خود موجب افزایش چین و چروک پوست می شود. از این رو برخی از افراد، روش عمل های جراحی را انتخاب می کنند که بسیار پر ریسک و هزینه بر بوده و علاوه بر آن، دوره نقاهت خود را دارد. اما روش هایفوتراپی گردن ، این موضوع را برای شما آسان کرده است. با استفاده از این روش، می توانید بدون درد، با راحتی و اطمینان خاطر، با هزینه ی بسیار کم تر، جوانسازی پوست را انجام دهید. همچنین این روش، دوره نقاهت نداشته و وقت گیر نیست.

لیفت گردن چیست؟

لیفت گردن چیست؟
لیفت گردن چیست؟

لیفت پوست، به معنی بالا بردن و کشیده شدن پوست می باشد. این امر موجب می شود تا با کشیده شدن پوست، چین و چروک ها و خطوط به وجود آمده در پوست، کاهش یافته و یا از بین بروند. هایفوتراپی گردن و صورت، امری است که در آن، انرژی امواج فراصوت، از طریق دستگاه هایفوتراپی، به لایه های زیرین سطح پوست نفوذ کرده و از این طریق، موجب  افزایش تولید کلاژن و الاستین بیشتر می گردد. کلاژن و الاستین، دو ماده در بدن هستند که موجب جوانسازی پوست می شود. به همین ترتیب، افراد پس ار طی یک دوره درمانی که توسط پزشک متخصص پوست تعیین می گردد، می توانند، جوانی و رفع چین و چروک ها را مشاهده کنند.

فواید هایفوتراپی

فواید هایفوتراپی
فواید هایفوتراپی

هایفوتراپی گردن و صورت، به عنوان روشی راحت، موثر و بدون درد، برای کشیدگی، نرمی، لطافت، رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست، شناخته شده است. برتری این روش نسبت به عمل های جراحی، در بالا بردن و رفع چین وچروک های پوستی را نمی توان انکار کرد. همچنین هیچ دوره نقاهتی برای این روش درمانی گزارش نشده و بسیار کم هزینه تر از روش جراحی می باشد. اکثر افراد، نتیجه ی کامل درمان خود را، پس از 3 ماه می توانند مشاهده کنند. اگر به دنبال راهی غیر تهاجمی، بدون درد و سریع هستید، هایفو می تواند بهترین انتخاب شما باشد. البته لازم به ذکر است که هایفو معجزه گر سن افراد نیست و درمانی مناسب برای افراد با پوست شل و افتاده است. به دلیل بالا رفتن سن افراد، پس از 1 الی 2سال، این درمان باید تمدید شود.

هایفوتراپی چه عوارضی دارد؟

هایفوتراپی چه عوارضی دارد؟
هایفوتراپی چه عوارضی دارد؟

هایفوتراپی پوست صورت، یک درمان کاملا بی عارضه و راحت است. البته این به شرطی است که این کار توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای انجام گیرد. همچنین می توان گفت که به دلیل راحتی این درمان، شما می توانید بلافاصله پس از جلسه ی هایفوتراپی، به زندگی روزمره خود ادامه دهید. اما ممکن است در برخی از افراد کمی احساس قرمزی و یا کبودی کنند که این علائم در مدت بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت. در تعداد بسیار کمی از افراد نیز، سوزش و یا خارش در محل مورد درمان دیده شده که باز هم این علائم نیز در مدت بسیار کمی از بین خواهد رفت.

نکات قبل از هایفوتراپی

نکات قبل از هایفوتراپی
نکات قبل از هایفوتراپی

پیش از انجام هایفوتراپی گردن و صورت، اقدام ضروری ای وجود ندارد. اما قبل از جلسات درمان خود، پوست خود را از هرگونه لوازم آرایشی و مراقبت ار پوست، پاک کنید. 

  • برای داشتن روند درمانی راحت تر، 30 الی 60 دقیقه قبل از جلسات هایفوتراپی، از کرم های بی حس کننده استفاده کنید و یا از متخصص خود، درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهد.
  • پزشک متخصص شما، پیش از شروع درمان، کمی ژل مخصوص هایفوتراپی را به ناحیه ی درمانی شما می زند.
  • اگر از دارو خاصی استفاده می کنید، حساسیت دارویی دارید و یا اقدام به درمانی دیگر از مراقبت پوستی کرده اید، پیش از شروع درمان، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی
مراقبت های بعد از هایفوتراپی

به منظور جلوگیری از هرگونه عوارض منفی و هرگونه حساسیت پس از انجام هایفوتراپی گردن و صورت، نکات ذیل را، علاوه بر نکات توصیه شده توسط پزشک متخصص، رعایت کنید:

  • پوست خود را در برابر گرما و سرمای بیش از حد، محافظت کرده و همچنین از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از جلسه ی هایفوتراپی، از استفاده از محصولات مراقبت از پوستی که قبلا استفاده می کردید، خودداری کنید.
  • در برخی از افراد با پوست حساس، ممکن است کبودی رخ دهد، این کبودی پس از طی چند روز، کمرنگ تر شده و از بین خواهد رفت.
  • ممکن است تا چند روز، پوست شما نسبت به لمس کردن آن کمی حساس باشد.
  • حداقل تا 24 الی 48 ساعت پس از درمان، از انجام فعالیت هایی که موجب عرق کردن شما می شود، خودداری کنید.

هایفوتراپی سه بعدی چیست؟

پیشرفته ترین نوع هایفوتراپی گردن و صورت، هایفوتراپی سه بعدی می باشد که موجب تولید کلاژن و الاستین بیشتر، سفتی و محکم تر شدن بیشتر پوست می شود و نتیجه ی آن 12 الی 18 ماه نیز ماندگار است.

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟
هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی پوست گردن و صورت، مناسب همه ی افراد نمی باشد. این امر در افراد 30 سال به بالا و دارای پوست شل و افتاده، نتیجه ی بهتری دارد. همچنین افرادی که شلی و افتادگی پوست آنها بسیار زیاد می باشد، بهتر است که قبل از دیدن نتیجه کامل، درمان را چند بار و با مشورت پزشک متخصص، تکرار کنند. هایفو برای افرادی که در محل مورد درمان، دارای زخم و یا عفونت شدید هستند، توصیه نمی شود. افراد با سنین 40 الی 50 سال، رایج ترین سنینی هستند که این درمان را انجام می دهند. افراد با سنین 60 سال و یا بیشتر نیز که هیچگونه کششی در پوست آنها وجود ندارد، می توانند این درمان را انجام دهند. همچنین افرادی که عمل های جراحی کشیدگی و زیبایی پوست را انجام داده و از نتیجه ی آن راضی نیستند هم، می توانند این درمان را انجام دهند.

هایفوتراپی چقدر دوام دارد؟

نتیجه ی حاصل از هایفوتراپی صورت ، تا 6 ماه ماندگاری دارد. در برخی از افراد دیده شده که این نتیجه تا 8 الی 10 ماه نیز ماندگار بوده است. اما در هایفوتراپی 3 بعدی، این نتیجه 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد. 

قیمت انجام هایفوتراپی

قیمت انجام هایفوتراپی
قیمت انجام هایفوتراپی

برای هایفوتراپی گردن و صورت، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت آن به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه مورد درمان، میزان افتادگی پوست شما و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید.

هایفوتراپی اصفهان نی نی سایت

هایفوتراپی اصفهان نی نی سایت
هایفوتراپی اصفهان نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای هایفوتراپی پوست گردن و صورت و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

هایفوتراپی در اصفهان

اگر برای جوانسازی پوست خود، روش هایفوتراپی پوست گردن و صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گرد آورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا