پروتز گونه چگونه است؟| بهترین متخصص پروتز گونه کیست؟

گونه های برجسته با پروتز گونه

گونه های برجسته با پروتز گونه
گونه های برجسته با پروتز گونه

سلام به همه ی کاربران عزیز و گرامی. امیدواریم که سلامت و پیروز باشید. ما این سایت را برای شما آماده کرده ایم و هر روز مطالبی مفید و به روز را درباره زیبایی و سلامتی شما، در اختیارتان قرار می دهیم. ما به زیبایی و سلامتی شما اهمیت می دهیم. با خواندن این مطالب و آگاهی درباره روش های مدرن و پیشرفته درباره درمان های زیبایی و سلامتی، می توانید تصمیم بهتری را برای خود بگیرید و هیچوقت آسیب و ناراحتی را تجربه نکنید. مطلبی که هم اکنون در حال خواندن آن هستید، درباره پروتز گونه می باشد. امری که امروزه در دنیای مد و زیبایی، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

اگر دلتان می خواهد که گونه هایی پر و برجسته، صورت زاویه دار و زیبایی بیشتر داشته باشید، استفاده از پر کننده های گونه یا همان فیلر ها، می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. ممکن است که با آمدن اسم فیلر ها، تصویر افرادی به ذهن شما بیاید که زیبایی مصنوعی دارند و صورت آنها بیش از اندازه تغییر کرده است. اما ما در اینجا، می خواهیم، زیبایی را به شما هدیه دهیم که در حین طبیعی بودن، شما را زیباتر و جذاب تر جلوه خواهد داد. امروزه در دنیای مد و زیبایی و حتی در میان سلبریتی های هالیوودی، داشتن زیبایی طبیعی طرفداران بیشتری را جذب خود کرده است.

استفاده از فیلر ها برای گونه، نه تنها برجستگی و زیبایی آنها را بیشتر می کند، بلکه می تواند خطوط و چین و چروک های اطراف گونه را نیز از بین ببرد. بنابراین، می تواند ظاهر افراد را جوان تر جلوه دهد.

در این مقاله به سؤالات شما در مورد هزینه پرکننده گونه ها ، نحوه عمل و اینکه آیا پرکننده گونه ها برای شما مناسب هستند ، پاسخ خواهیم داد.

فیلر گونه چیست؟

فیلر گونه چیست؟
فیلر گونه چیست؟

پرکننده های گونه، ماده هایی هستند که از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به لایه ی زیرین پوست تزریق می شوند و موجب برجسته شدن و بالاتر رفتن گونه می گردند. فیلر ها در طی تزریق های کوچک و دوز های جزئی دارو، به نواحی مختلفی از گونه ها تزریق می شوند.

اما نیازی نیست که با آمدن اسم تزریق های متعدد، از درد هنگام جلسه ی درمانی تان نگران باشید، زیرا اگر پروتز گونه، توسط پزشک متخصص، مجرب و کاربلد در این زمینه انجام گیرد، شما درمان بسیار راحت و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. همچنین سوزن های مورد استفاده، سوزن های بسیار نازک و کوچک هستند.

ماده ی تشکیل دهنده ی فیلرها، ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید نیز، ماده است که به طور طبیعی در بدن تولید می گردد. بنابراین، پرکننده ها، سازگاری کامل را با بدن داشته و آسیبی را به بار نخواهند آورد.

ماندگاری پروتز گونه با فیلر ها چقدر است؟

ماندگاری پروتز گونه با فیلر ها چقدر است؟
ماندگاری پروتز گونه با فیلر ها چقدر است؟

ماندگاری فیلر ها، به کیفیت و نوع ماده ی مورد استفاده بستگی دارد. اما به طور معمول، آنها بین 6 ماه الی 2 سال ماندگاری خواهند داشت. البته نوع نگهداری و رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک برای پس از درمان نیز، می تواند در مدت مانگاری تاثیر گزار باشد. سرانجام فیلر ها در بافت پوست حل شده و متابولیزه می شوند.

چه کسی فرد مناسبی برای پروتز گونه است؟

چه کسی فرد مناسبی برای پروتز گونه است؟
چه کسی فرد مناسبی برای پروتز گونه است؟

اگر شما فردی هستید که از سلامت جسمی کامل برخوردار هستید، اعتیاد به دخانیات ندارید و از نوشیدنی های الکلی مصرف نمی کنید، می توانید کاندید خوبی برای انجام پروتز گونه باشید. اما طبق دستور سازمان غذا و دارو، افرادی که موارد زیل شامل حالشان می شود، باید از انجام این امر خودداری کنند:

  • اختلالات خونریزی دارند.
  • به ترکیبات مصنوعی موجود در پرکننده ها حساسیت دارند.
  • باردار هستند.
  • در دوران شیردهی هستند.

پروتز گونه چگونه انجام می شود؟

پروتز گونه چگونه انجام می شود؟
پروتز گونه چگونه انجام می شود؟

یکی از نکات مهم در اقدام به انجام تزریق فیلر گونه، این است که در ابتدا شما باید یک پزشک متخصص، کاربلد و مجرب در این زمینه را پیدا کنید. همچنین این کار باید در یک مرکز زیبایی مورد اطمینان و دارای مجوز انجام گیرد. سپس شما درباره هزینه، نتیجه ی درمان، جزئیات درمان و …. با پزشک خود مشورت کرده و راهنمایی های لازم را از او می گیرید.

آماده سازی:

2 هفته قبل از اولین جلسه ی درمان خود، از مصرف هرگونه دارو که موجب رقیق سازی خون شما می گردد، مانند: آسپرین، ایبوپروفن و …. خودداری کنید. در صورت ضرورت در مصرف اینگونه دارو ها، آن را با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا داروهای رقیق کننده خون، احتمال خون ریزی در حین درمان را افزایش می دهند. همچنین در صورت مصرف هرگونه دارو، سابقه ی بیماری، حساسیت های دارویی و …. آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

روند درمان:

محل درمان، کاملا پاک و استرلیزه می باشد. قبل از شروع درمان، در صورت عدم حساسیت شما و تایید پزشک، پزشک شما مقداری پماد بی حسی موضعی به محل درمان می زند. اما در برخی از پرکننده های پوستی نیز، مقداری ماده ی بی حس کننده برای راحتی بیشتر وجود دارد. روند تزریق حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید.

پس از اتمام تزریق، شما می توانید نتیجه ی درمان را مشاهده کنید. اما پس از گذشت 1 الی 2 روز، نتیجه ی کامل را خواهید دید.

همچنین پس از درمان، شما می توانید به زندگی و کار های روزمره خود رسیدگی کنید و هیچگونه دوره ی نقاهتی نخواهید داشت. اما برخی نکات ساده و ضروری وجود دارند که رعایت آنها الزامی می باشد. پزشک شما پس از اتمام درمان، آنها را به شما خواهد گفت.

ریکاوری:

در طی چند روز پس اطز تزریق و تا بهبود کامل محل درمان، لازم است که شما هنگام خوابیدن، به پشت بخوابید و از قرار دادن گونه ها و صورت خود بر روی بالشت خودداری کنید.

همچنین حداقل تا 48 ساعت پس از درمان، باید از ورزش کردن و انجام هرگونه فعالیت که موجب تعریق شما می گردد، خودداری کنید.

تا زمانی که خطر عفونت از بین نرود ، از لمس صورت خود جلوگیری کنید و تا حد ممکن صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید.

مزایای پروتز گونه با فیلرها چیست؟

مزایای پروتز گونه با فیلرها چیست؟
مزایای پروتز گونه با فیلرها چیست؟

در مقایسه با گزینه های دیگر درمانی مانند: عمل های جراحی، تزریق چربی و …. تزریق فیلر ها مزایای خاص خود را دارند:

  • پرکننده های پوستی را می توان در مطب ها انجام داد و نیازی به بیهوشی نیست.
  • پس از تزریق، نیازی به زمان برای بهبودی نیست و می توانید به راحتی به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.
  • پر کننده های پوستی، درمان هایی موقت هستند و تاثیر آنها چند ماه تا 1 سال به طول می انجامد. در صورت عدم تمایل به تکرار درمان، نتیجه ی درمان از بین خواهد رفت.
  • پرکننده های گونه ها خطر بسیار کمی از عوارض یا عفونت جدی دارند.
  • پرکننده ها را می توانید تا میزان نیاز و سلیقه ی خود استفاده کنید. یعنی در صوررت تمایل، می توانید از پرکننده ی بیشتری استفاده کنید.
  • پر کننده ها بسیار مقرون به صرفه تر از روش های جراحی و تهاجمی هستند.

آیا فیلرهای تزریقی ایمن هستند؟

آیا فیلرهای تزریقی ایمن هستند؟
آیا فیلرهای تزریقی ایمن هستند؟

پزشک متخصصی که تزریق فیلر را برای شما انجام می هد، تاثیر بسیاری در راحت بودن شما و ایمنی شما پس از درمان دارد. اما در کل پرکننده گونه ها یک روش کم خطر و نسبتاً ساده با حداقل زمان ریکاوری هستند. اما ممکن است که برخی از عوارض جانبی به وجود آیند که عبارتند از:

  • تورم
  • کبودی
  • خارش
  • سرخی
  • همه پرکننده های پوستی خطر ناچیزی از واکنش آلرژیک یا عفونت دارند.

هزینه ی فیلر گونه چقدر است؟

هزینه ی فیلر گونه چقدر است؟
هزینه ی فیلر گونه چقدر است؟

در مورد هزینه ی تزریق فیلر ها برای پر کردن گونه ها و یا هر مورد استفاده ی دیگر آن، نمی توان قیمت واحدی را تعیین کرد. زیرا تغییراتی در قیمت وجود دارد که به دلیل: میزان شلی و افتادگی پوست، حجم ناحیه ی مورد درمان، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، پزشک متخصص شما و از این قبیل که موجب تغییر در قیمت ها می گردد. اما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که مرکز پوست و زیبایی ما در اصفهان، علاوه بر ارائه ی خدمات به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، از شما منصفانه ترین مبالغ را دریافت خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که شاید گاهی ارزانتر نباشیم، اما اگر همان کیفیت خدمات مشابه در جایی دیگر باشد، ما به صرفه تر هستیم.

قیمت ها را ملاک خود برای انتخاب مرکز زیبایی خود قرار ندهید. کیفیت را اولویت کارتان قرار دهید.

بهترین پزشک پروتز گونه در اصفهان

اگر برای داشتن گونه های برجسته و جذاب یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش تزریق پر کننده ها یا فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال پزشک متخصص زیبایی مجرب در این زمینه و یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا