چگونه افتادگی نوک بینی را برطرف کنیم؟| ترمیم قوز بینی

چگونه افتادگی نوک بینی را برطرف کنیم؟

چگونه افتادگی نوک بینی را برطرف کنیم؟
چگونه افتادگی نوک بینی را برطرف کنیم؟

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. از این که ما را انتخاب می کنید بسیار ممنونیم. ما اینجاییم تا شما را به اهداف زیبایی تان برسانیم. می خواهیم اعتماد به نفس شما را بالا برده و در حال خوبتان شریک باشیم. می دانید که زیبایی به انسان اعتماد به نفس و حس قدرت می دهد. شما زیبایید، همچنین دوست دارید این زیبایی ماندگار باشد و حتی با بالا رفتن سن، آن زیبایی بیشتر شود. بینی عضو بسیار مهمی در صورت است که در زیبایی افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. اما برخی از عوامل در ظاهر بینی، موجب می شوند تا فرد احساس خوبی نداشته باشد و زیبایی ظاهر او را تحت تاثیر قرار دهد. افتادگی نوک بینی ، یکی از این عوامل می باشد. دیگر وقت آن رسیده که روش های عمل های جراحی را فراموش کنید.

امروزه افراد برای برطرف کردن ایرادات جزئی بینی شان، از روش های نوین پزشکی استفاده می کنند. روش های نوین، جایگزین بسیار خوبی برای عمل های جراحی شده است. قبل تر، افراد تنها برای رفع یک قوز بسیار کوچک روی بینی شان و یا رفع افتادگی نوک بینی شان، دست به عمل های جراحی می زدند. این روش های ریسک بالایی و عوارض خاص خود را دارند. اما روش های نوین در مقایسه با جراحی ها، هم کم هزینه تر و مقرون به صرفه ترند و هم دوره ی نقاهت نخواهند داشت.

در این مطلب، به توضیح روش تزریق فیلر ها به بینی پرداخته ایم. ممکن است که برخی از شما حتی اسم این روش را هم نشنیده باشید. همچنین پاسخ برخی از سوالات رایج شما را نیز در این زمینه آورده ایم. ما به سلامت و زیبایی شما اهمیت می دهیم و خدمات زیبایی را به بهترین نحو به شما ارائه می دهیم.

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی چیست؟
فیلر بینی چیست؟

فیلر بین یک روش غیر جراحی و زیبایی است. ماده ی تشکیل دهنده ی فیلر ها، هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید، به طور طبیعی در بدن تولید می شود. بنابراین، این ماده با بدن سازگاری کامل داشته و عوارضی را در بر نخواهد داشت. فیلر ها کاربرد های بسیاری دارند. یکی از کاربرد های آن، تغییر و اصلاح فرم بینی می باشد که ناهمواری ها و افتادگی های بینی را برطرف می کند. این روش، یک روش تقویتی است، در نتیجه نمی تواند سایز بینی را کاهش دهد. پر کننده های دیگر، اگر به اشتباه وارد شریان ها شوند، ممکن است عوارض جدی را مانند کوری برای فرد ایجاد کنند. اما پر کننده هایی که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند، در صورت ورود به رگ ها نیز، قابل برگشت هستند و خطری را برای فرد به همراه ندارد.

با توسعه ی علم پزشکی و تولید فیلر های حاوی اسید هیالورونیک، پر کنند های پوستی قدیمی کنار گذاشته شده اند و پر کننده های مدرن امروزه، مورد استفاده هستند.

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی
تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر، امری بسیار حساس می باشد. هنگامی که فیلر ها را روی سطح بینی تزریق می کنیم، می توان ناهمواری های بینی را برطرف کرد. هنگامی که آنها را اطراف بینی تزریق می کنیم، ظاهری باریک تر و ظریف تر به آنها خواهیم داد. همچنین می توان با استفاده از آنها، افتادگی نوک بینی را نیر برطرف نمود.

مواد فیلر، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به بینی تزریق می شوند. لازم به ذکر است که برای جلوگیری از بروز هرگونه ناراحتی و نارضایتی، این کار باید توسط پزشک متخصص پوست، زیبایی و یا دارویی مجرب در این زمینه انجام گیرد.

فواید فیلر بینی

فواید فیلر بینی
فواید فیلر بینی

در حال حاضر، روش های غیر جراحی بسیار زیادی برای اصلاح فرم بینی وجود دارند. با شنیدن اسم غیر جراحی و یا غیر تهاجمی، عباراتی مانند: خطر کم یا بی خطر بودن، بدون دوره ی نقاهت، بدون درد و بدون عوارض به ذهن ما می آید. اما نتیجه ی همه ی روش ها، نزدیک به هم می باشد. جدیدترین روش، استفاده از پرکننده ها می باشد که در روند درمانی آن در 5 دقیقه انجام گرفته و بدون درد می باشد.

روش های جراحی، چندین ماه طول می کشد تا شما نتیجه ی کامل درمان خود را ببینید. البته نتیجه آنها همیشه هم قابل رضایت نمی باشد. اما فیلر ها، روش هایی موقتی بوده و در صورت عدم رضایت، می توانید درمان را تمدید نکنید.

اگراز نتیجه ی تزریق فیلر راضی نبودم چه کنم؟

اگراز نتیجه ی تزریق فیلر راضی نبودم چه کنم؟
اگراز نتیجه ی تزریق فیلر راضی نبودم چه کنم؟

نتیجه ی درمان با پر کننده های پوستی، دائمی نیست. در صورت عدم رضایت، می توانید چند ماه صبر کنید تا تاثیر آنها از بین برود. یا اینکه می توانید از مواد های حلال فیلر ها استفاده کنید که سریع تر نتیجه ی آن از بین برود.( این کار باید توسط پزشک متخصص انجام شود.) به این دلیل است که افراد امروزه روش های نوین را ترجیح می دهند. آنها به زیبایی خود، اهمیت بیشتری می دهند.

چه چیزی در افزایش استفاده از پرکننده در بینی تأثیر داشته است؟

چه چیزی در افزایش استفاده از پرکننده در بینی تأثیر داشته است؟

بسیاری از بازیگران و خواننده ها و در کل سلبریتی ها، تجربه ی استفاده از فیلر های پوستی را داشته و از انجام آن بسیار راضی بوده اند. تزریق فیلر ها، زیبایی طبیعی آنها را حفظ می کند و نیاز های زیبایی آنها را نیز به آنها می دهد. ما نیز در یک دنیای پر سرعت استفاده می کنیم و همه در حال استفاده از سیستم های رسانه ای و شبکه های مجازی هستند. مانند اینستاگرام که افراد، مخصوصا خانم ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد. افراد هم به دنبال راه هایی سریع و در عین حال رضایت بخش هستند. به همین دلیل است که روز به روز به تعداد افرادی که روش های نوین را انتخاب می کنند، افزوده می شود. همچنین پرکننده های پوستی به دلیل مقرون به صرفه تر بودن، قابل دسترس تر برای افراد هستند.

فیلر بینی درد دارد؟

فیلر بینی درد دارد؟
فیلر بینی درد دارد؟

ما از پر کننده هایی استفاده می کنیم که حاوی مقداری داروی بی حسی موضعی می باشد. همچنین پزشکان متخصص ما، تزریق را به گونه ای انجام می دهند که فرد مراجعه کننده، جلسه ی درمان بسیار راحت و آسوده ای را تجربه کند.

فیلر بینی چه مدت ماندگاری دارد؟

فیلر بینی چه مدت ماندگاری دارد؟
فیلر بینی چه مدت ماندگاری دارد؟

از آنجایی که بینی، عضوی است که زیاد تحت حرکت قرار نمی گیرد، تاثیر فیلر ها می تواند 12 الی 18 ماه دوام داشته باشد. اما در صورت رعایت و نگهداری صحیح، تاثیر آنها می تواند بیشتر نیز به طول انجامد.

خطرات فیلر بینی

خطرات فیلر بینی
خطرات فیلر بینی

برخی از عوارض جانبی ناشی از تزریق می توانند از جمله قرمزی ، حساسیت ، تورم و کبودی ایجاد شوند. این عوارض جدی نیستند و در طی چند روز از بین خواهند رفت. اما لازم به ذکی است که اگر تزریق فیلر ها، توسط متخصص مجرب در این زمینه انجام گیرد، جلسه ی درمانی راحتی خواهید داشت و هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد. پزشکان ما، خدمات زیبایی شما را، به بهترین نحو برایتان انجام می دهند.

فیلر بینی نظرات

فیلر بینی نظرات
فیلر بینی نظرات

 نادیا یکی از آشناهای ما که افتادگی نوک بینی خود را با فیلر برطرف کرده بود، می گفت که تا یک سال و نیم تاثیر درمان برای من مانده بود و من کاملا از نتیجه ی درمانم راضی بودم. اما او میگفت که دوستم که همزمان با من این کار را انجام داده بود، اولا از جلسه ی درمانی خود ناراضی بوده و بسیار درد کشیده، دوما هم که نتیجه ی درمان او 4 ماه بیشتر نمانده بود. می خواهیم بگوییم که انتخاب مرکز زیبایی و پزشک متخصص امری بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از موارد حائز اهمیت این است که، افراد عادی، سایت های مجازی، تجربه های دیگران و … را ملاک انتخاب راه خود قرار ندهید. استفاده از تجربه ها و اطلاعات دیگران خوب است، اما در ابتدا شما باید خودتان اطلاعات درست و کافی را بدانید تا با نظرات دیگران، بتوانید خوب را از بد تشخیص دهید. حتی برخی از افراد هستند که برای انجام اینگونه اقدامات، به سالن های آرایشی مراجعه می کنند. تزریق فیلر ها امری حساس است و باید در محیطی کاملا بهداشتی و تمیز و با وسائل استریل انجام گیرد.

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

هزینه فیلر بینی چقدر است؟
هزینه فیلر بینی چقدر است؟

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که از پر کننده ها برای رفع افتادگی نوک بینی و جوانسازی پوست شان استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات فیلر به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از بوتاکس با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات تزریق فیلر و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند.

فیلر بینی در اصفهان

اگر برای رفع افتادگی نوک بینی خود و برطرف کردن ناهمواری های آن، روش تزریق فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا