چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟| لیزر موهای زائد مردان

چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟

چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟ض
چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان همیشگی. به صفحه ما خوش آمدید و از اینکه ما را انتخاب می کنید بسیار سپاس گزاریم. آیا شما هم جزء آن دسته از آقایانی هستید که دلتان می خواهد خانم خاصی که نظرتان را جلب کرده و یا شریک زندگیتان، همیشه مجذوب شما باشد؟ دلتان می خواهد خاص تر به نظر برسید؟ خوب در اینجا باید بگوییم که مهم ترین چیزی که یک خانم به آن اهمیت می دهد و در نگاه اول مجذوب آن می شود، مرتب بودن و تمیزی فرد مقابل می باشد. مردی که همیشه بوی عطر او از دور به مشام برسد و صورت و ظاهری آراسته داشته باشد، همیشه مورد توجه قرار خانم ها قرار می گیرد. ار این رو، رعایت بهداشت، از لازمه های زندگی هر فرد می باشد. داشتن موهای زائد صورت و بدن، همیشه از دغدغه های آقایان بوده تا بتوانند تمیز و مرتب به نظر برسند و حس خوبی به خود داشته باشند. اما امروزه با روش لیزر موهای زائد مردان دیگر این مشکل را نخواهند داشت.

شاید اصلاح موهای زائد صورتتان برایتان کاری کسل کننده و وقت گیر شده است، می خواهید که از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید و ….! دیگر وقت آن رسیده که روش لیزر موهای زائد را امتحان کنید و از نتیجه ی آن لذت ببرید. داشتن موهای زائد، می تواند عامل بروز بسیاری از عفونت های قارچی، بوی بد عرق بدن و … شود. تنها با کمی وقت گذاشتن، می توانید این همیشه این دغدغه را از بین ببرید. در ادامه، شما را با مزیت های این روش آشنا خواهیم کرد و نکات ضروری را به شما خواهیم گفت.

آشنایی با لیزر موهای زائد

آشنایی با لیزر موهای زائد
آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی پزشکی است که در آن، انرژی متمرکز شده ای که از دستگاه لیزر( هندپیس) منتشر می شود، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موها( فولیکول ها) نفوذ می کند و موجب مختل شدن روند رشد موهای می گردد. دستگاه لیزر، این کار را به گونه ای انجام می دهد که هیچ ناحیه ی دیگری از بدن درگیر نشده و آسیب نبیند. برای نتیجه گیری بهتر و بیشتر، لازم است که چند جلسه ی درمانی را در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک متخصص، برای درمان مراجعه کنید. البته برخی از افراد در همان جلسات اول به نتیجه ی مطلوب خود می رسند و این کاملا به نوع پوست و موی آن فرد بستگی دارد.

روش لیزر موهای زائد، روشی کاملا دائمی نیست و ممکن است پس از 6 الی 8 ماه، موها دوباره رشد کنند( البته نه به شکل قبل از درمان!) و برای جلوگیری از رشد مجدد، بهتر است که پس از اتمام جلسات درمانی، هر 6 الی 8 ماه یکبار، برای 1 جلسه ی درمانی دیگر نیز اقدام کنید، تا نتیجه ی لیزر درمانی شما ماندگار تر باشد. در حین انجام روند درمان نیز، به شما عینکی مخصوص برای محافظت از چشمانتان در مقابل اشعه ی لیزر داده می شود و شما می توانید با خیال راحت، جلسات لیزر خود را برگزار کنید.

عوارض لیزر موهای زائد برای مردان

عوارض لیزر موهای زائد برای مردان
عوارض لیزر موهای زائد برای مردان

لازم به ذکر است که اگر لیزر موهای زائد، توسط یک پزشک متخصص و مجرب و در محیطی استاندارد و بهداشتی انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما به دلیل حساسیت بالای برخی از افراد، دچار عوارض جانبی می شوند که در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهد رفت. همچنین برای اطلاع بیشتر شما نیز، ما عوارض جانبی را برایتان آورده ایم:

  • تورم خفیف در اطراف ریشه ی مو ها
  • ممکن است تغییرات رنگدانه مخصوصاً در افرادی که پوست تیره دارند ایجاد شود. این تغییرات معمولاً موقتی هستند.
  • قرمزی پوست ناحیه ی درمان شده!
  • سوزش موقت که منجر به تاول ، پوسته پوسته شدن ، زخم شدن یا تغییرات دیگر در بافت پوست می شود.

در صورت بروز هرگونه از این عوارض، پزشک خود را آگاه سازید. همچنین با انتخاب هوشمندانه ی پزشک و مرکز لیزر معتبر، از بروز هرگونه عارضه ی جانبی، خودداری کنید.

لیزر موهای زائد صورت مرد

لیزر موهای زائد صورت مرد
لیزر موهای زائد صورت مرد

صورت آقایان، از مهم ترین بخش هایی است که در جذابیت و آراستگی آنها نقش ایفا می کند. بنابراین، مرتب کردن موهای صورت از اقداماتی است که آقایان آن را در اولویت قرار می دهند. اما برخی از افراد، به دلیل نداشتن وقت کافی برای انجام روزانه ی این کار و یا خسته شدن از اصلاح همیشگی آنها، از داشتن موهای زائد رنج می برند. از این رو، لیزر موهای زائد مردان ، می تواند گزینه ی بسیار ایده آلی برای آنها باشد که می توانند موهای زائد قسمت هایی که آن را اصلاح می کنند را، با لیزر از بین ببرند و از شر آنها خلاص شوند. از این رو، همیشه جذاب و مرتب به نظر خواهند رسید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان
عوارض لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان

ناحیه ی تناسلی، بخشی از بدن می باشد که دارای موهای زائد است و افراد برای رعایت بهداشت، اقدام به اصلاح موهای زائد می کنند. همچنین وجود این موهای زائد، می تواند موجب ایجاد بسیاری از عفونت های قارچی، خارش و سوزش گردد. از این رو رعایت بهداشت در این ناحیه بسیار حائز اهمیت می باشد. اما به دلیل اینکه این ناحیه از نقاط حساس بدن می باشد، بسیاری از آقایان، از اقدام کردن برای لیزر موهای زائد در این بخش، نگرانی هایی دارند.

اما لازم به ذکر است که اگر لیزر موهای زائد مردان توسط پزشک متخصص انجام گیرد، هیچگونه عارضه ای را تجربه نخواهید کرد. زیرا یک پزشک مجرب و ماهر، آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده دستگاه لیزر را، کاملا متناسب با نوع پوست و موی شما تنظیم خواهد کرد. همچنین دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده اند که فقط ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهند و به نقاط دیگر آسیب نخواهد زد.

بهترین لیزر موهای زائد مردان

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد مردان اصفهان

لیزر موهای زائد مردان اصفهان
لیزر موهای زائد مردان اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا