کرم پر کننده خطوط عمیق صورت | درمان قطعی خطوط صورت

کرم پر کننده خطوط عمیق صورت

کرم پر کننده خطوط عمیق صورت
کرم پر کننده خطوط عمیق صورت

سلام به همه ی کاربران عزیز و زیباک. به صفحه ی زیبایی و سلامتی خودتان خوش آمدید. ما در تلاشیم تا بهترین و مفید ترین اطلاعات در زمینه ی زیبایی و سلامتی تان به شما بدهیم. ما به شما و شادابی و جوانی تان اهمیت می دهیم. در این مطلبی که در حال خواندن آن هستید، درباره چگونگی رفع خطوط عمیق صورت می باشد.

ظاهر شدن خطوط و چین و چروک بر روی پوست، امری است که هیچکس دوست ندارد آن را تجربه کند. از این رو بسیاری از افراد حتی قبل از بروز این خطوط، به فکر روش های درمانی و مفید برای جلوگیری از ظاهر شدن آنها هستند. افرادی هم هستند که این چین و چروک ها بر روی پوست شان ظاهر شده و به دنبال راهی برای کمتر دیده شدن آنها و درمان آنها هستند.

خطوط و چین و چروک های صورت، پس از به وجود آمدن، می توانند به تدریج عمیق تر و پررنگ تر شوند. این امر می تواند ظاهر افراد را بیشتر از سن واقعیشان نشان دهد. می تواند به آنها ظاهری پیر و خسته دهد.

اما عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند باعث به وجود آمدن این تغییرات بر روی صورت شوند. حتی ممکن است که ما در زندگی روزمره خود، درگیر بسیاری از این عوامل باشیم، به طوری که از تاثیر منفی آن بر روی پوست خود، بی خبر هستیم. بنابراین، در ابتدا بهتر است که با این عوامل و تاثیر آنها آشنا باشیم، تا بتوانیم پوست خود را در برابر آسیب های آنها محافظت کنیم.

برای از بین بردن این خطوط، روش های درمانی بسیاری وجود دارند. از کرم های جوانسازی و برطرف کننده ی چین و چروک موجود در بازار گرفته تا ترفند های ساده و یا ماسک های خانگی، و یا روش های نوین در درنیای پزشکی!

اما کدامیک از این روش ها بیشترین تاثیر را در زیبایی و جوانسازی صورت ما دارد؟

چه عواملی باعث چین و چروک پوست صورت می شود؟

چه عواملی باعث چین و چروک پوست صورت می شود؟
چه عواملی باعث چین و چروک پوست صورت می شود؟

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کرده ایم، عوامل متعددی حتی بی آنکه ما از آن آگاهی لازم را داشته باشیم، بر روی پوست ما تاثیرات منفی می گذارند و سبب پیری پوست می شوند. برخی از آنها عبارتند از:

  • عدم نوشیدن آب کافی
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب( به دلیل اشعه ی ماورابنفش)
  • قرار گرفتن در معرض نور لامپ های فلورسنت و برنزه کننده ( اشعه ی ماورابنفش)
  • نداشتن رژیم غذایی سالم و اصولی
  • کاهش یکباره ی وزن
  • نداشتن خواب کافی
  • استفادده از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بی کیفیت و نا مرغوب
  •  استفاده از نوشیدنی های الکلی
  • استفاده از دخانیات و یا قرار گرفتن در معرض دود آنها
  • آلوده بودن هوا
  • حرکت دادن بیش از اندازه ی عضلات صورت( هنگام صحبت کردن، عصبانیت، خوشحالی و …)
  • استرس
  • استفاده از برخی داروها
  • کمبود ویتامین

چگونه خطوط صورت را از بین ببریم؟

چگونه خطوط صورت را از بین ببریم؟
چگونه خطوط صورت را از بین ببریم؟

امروزه برای جوانسازی و از بین بردن خطوط عمیق صورت ، روش های بسیاری وجود دارند. برخی رژیم های غذایی خاص، استفاده از ماسک های صورت( خانگی و یا شیمیایی)، اقدام به روش های نوین پزشکی مانند: مزوتراپی، بوتاکس، میکرودرم و….!

توصیه می شود که برای داشتن پوست سالم و شاداب، آن را به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی بسپارید! چرا؟ زیرا قبل از اینکه با یک روش درمانی خوب و موثر برای پوست آشنا شوید، در ایتدا باید نوع پوست تان، آسیب ها آن و نیاز پوستتان را بشناسید. پزشک متخصص، می تواند با معاینه کردن پوست شما و با توجه به آناتومی بدن شما، بهترین نوع درمان را برای رساندن شما به هدفتان، برای شما تجویز کند.

امروزه، روش بوتاکس به عنوان موثر ترین ترفند جوانی صورت محسوب می شود. به طوری که بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها هالیوودی، انجام بوتاکس را برای داشتن زیبایی و جذابیت طبیعی انتخاب می کنند.

اما روش بوتاکس، یک روش حساس و لازم به احتیاط است که قبل از اقدام به آن، لازم است که برخی نکات را بدانید. این روش، می تواند آسیب ها و خطوط عمیق صورت شما را درمان کرده، در حالی که صورت شما را از زیبایی و حالت طبیعی خود خارج نکند. زیرا امروزه در دنیای مد، زیبایی طبیعی، طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

بوتاکس خطوط صورت

بوتاکس ماده ای است که از سم بوتالینوم توکسین تشکیل می گردد. با وارد شدن این سم به بدن، ماهیچه های ناحیه ای که در آن درمان صورت گرفته، به طور موقت بی حس شده و سبب از بین رفتن خطوط عمیق صورت می گردد. این درمان از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق می گردد. دارو در طی تزریقات جزئی و در دوز های کم، به نفاط مختلف ناحیه ی مورد درمان تزریق می گردد.

همچنین تزریق بوتاکس امری بسیار حساس می باشد که باید توسط پزشک متخصص مجرب در این زمینه انجام گیرد تا از احتمال آسیب ها و بروز عوارض جانبی نیز، جلوگیری شود.

امروزه بوتاکس در برند های مختلف تولید می گردد و در بازار به افراد عرضه می شود. بوتاکس دیسپورت و مسپورت از برند های مشهور و موفق این ماده هستند. البته خود نام بوتاکس نیز، نامی تجاری از محصولات متشکل از سم بوتالینوم توکسین می باشد.

کاربرد این درمان، فقط در از بین بردن چین و چروک های صورت خلاصه نمی شود. بوتاکس کاربردهای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • درمان تعریق زیاد( زیر بغل، کف دست، کف پا و ….)
  • درمان مثانه ی بیش از حد فعال
  • درمان میگرن
  • درمان اسپاسم
  • از بین بردن تمامی خطوط صورت مانند: میان دو ابرو( خطوط اخم)، کنار چشم( پنجه کلاغی)، خط لبخند، پیشانی و …
  • لیفت( بالا بردن) ابرو

بوتاکس صورت تا چه مدت دوام دارد؟

بوتاکس صورت تا چه مدت دوام دارد؟
بوتاکس صورت تا چه مدت دوام دارد؟

24-72 ساعت طول می کشد تا سم بوتولینوم اثر بگذارد. البته در برخی از افراد ممکن است که این مدت زمان به 5 روز نیز طول بکشد.

بسته به نوع درمان، تاثیر درمانی بوتاکس ها معمولا بین 5 الی 12 ماه ماندگاری خواهند داشت. البته نگهداری فرد و رعایت نکات مراقبتی برای بعد از درمان نیز، به ماندگاری بیشتر این امر کمک خواهد کرد.

بوتاکس صورت چه ضرری دارد؟

بوتاکس صورت تا چه مدت دوام دارد؟
بوتاکس صورت تا چه مدت دوام دارد؟

افراد معمولا از انجام بوتاکس احساس راحتی و ایمن دارند و بروز عوارض در این روش درمانی رایج نیست. البته از تاثیر میزان تبهر و حرفه ای بودن پزشک متخصص در این امر و کیفیت ماده ی مورد استفاده نیز، نمی توان چشم پوشی کرد.

همراه با اثرات در نظر گرفته شده ، سم بوتولینوم ممکن است اثرات ناخواسته ای ایجاد کند. این موارد می تواند شامل موارد زیر، در اطراف ناحیه ی تزریق شده، باشد:

  • درد خفیف
  • تورم
  • کبودی
  • علائم آنفولانزا
  • سردرد
  • ناراحتی معده
  • افتادگی موقت پلک
  • احساس ضعف بدنی
  • بی حسی
  • ضعف یا بی حسی موقت در عضلات مجاور ناحیه ی مورد درمان

این عوارض در مدت زمان کم از بین خواهند رفت. در صورت ماندگاری زیاد هرکدام از این موارد، آن زا با پزشک خود در میان بگذارید.

پزشکان ما در مرکز زیبایی اصفهان، خدمات زیبایی و بوتاکس را به بهترین و ایمن ترین نحو برای مراجعین عزیز خود ارائه خواهند داد.

بوتاکس صورت در دوران شیردهی

بوتاکس صورت در دوران شیردهی
بوتاکس صورت در دوران شیردهی

به دلیل کامل نبودن مدارک کافی در خصوص تاثیر سم بوتالینوم توکسین، در شیر مادر، پزشکان انجام بوتاکس را در این دوران منع کرده اند. پس از اتمام دوران شیردهی، می توانید با مشورت پزشک متخصص، از شر خطوط عمیق صورت خود خلاص شده و صورت زیبا و جوان تر داشته باشید.

بوتاکس صورت در دوران بارداری

بوتاکس صورت در دوران بارداری

در این مورد نیز، به دلیل کامل نبودن مدارک درباره تاثیر سم بوتالینوم توکسین  بر روی جنین، این درمان در دوران بارداری منع گردیده است. همچنین افرادی که قصد باردار شدن نیز دارند، باید آن را با پزشک خود در میان بگذارند و در زمان نزدیک بارداری نیز، از این درمان صرف نظر کنند و درمان خطوط عمیق صورت و … را بعد از اتمام دوران شیردهی انجام دهند.

بوتاکس صورت درد دارد؟

بوتاکس صورت درد دارد؟
بوتاکس صورت درد دارد؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که بوتاکس به طور معمول، درمانی راحت و تقریبا بدون درد محسوب می شود. البته این امر بیشتر به آشتانه ی تحمل درد هر فرد بستگی دارد. همچنین از تبهر و حرفه ای بودن پزشکی که تزریق را برای شما انجام می دهد نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

همچنین شما می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع درمان، در صورت عدم حساسیت و با تایید پزشکتان، از کرم های بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید تا درمان راحت تری داشته باشید.

بوتاکس صورت در اصفهان

بوتاکس صورت در اصفهان
بوتاکس صورت در اصفهان

اگر برای از بین بردن خطوط عمیق صورت تان یا درمان های جوانسازی پوست و …، روش بوتاکس را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز بوتاکس معتبر یا بهترین مرکز پوست و زیبایی، و پزشک متخصص و مجرب، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا