کم درد ترین و دائمی ترین روش رفع موهای زائد کدام است؟

کم درد ترین و دائمی ترین روش رفع موهای زائد کدام است؟

کم درد ترین و دائمی ترین روش رفع موهای زائد کدام است؟
کم درد ترین و دائمی ترین روش رفع موهای زائد کدام است؟

سلام به همه ی کاربران خوب و عزیز! آیا شما هم وقتی در حال تماشای خانم های هنرمند هالیوودی هستید، دلتان می خواهد تا راز داشتن پوست یکدست و صاف بدنشان را بدانید؟ همه ی افراد، دوست دارند که پوستی عاری از هرگونه موهای زائد داشته باشند! از افراد عادی گرفته تا حتی افراد ورزشکاران! برای مثال: داشتن موهای زائد بر روی بدن شناگران، ممکن است که در قدرت و زمان نفس گیری آنها هنگام شنا کردن، تاثیر منفی بگذارد. حتی خانم ها هنگام رفتن به مهمانی و پوشیدن لباس مورد علاقه اشان، دغدغه ی داشتن پوست صاف و بدون موهای زائد داشته باشند. از این رو، برخی به دلیل تنگی وقت، نمی توانند همیشه برای از بین بردن موهای زائدشان وقت بگذارند. استفاده ی طولانی مدت از روش های موم انداختن و یا استفاده از تیغ نیز، می تواند موجب آسیب زدن به پوست و یا منجر به موهای زیر پوستی شود. به همین دلیل است که آنهایی که پوست صاف و بدون موهای زیر پوستی دارند، از این روش های استفاده نمی کنند و در اصل، روش نوین رفع موهای زائد با لیزر را جایگزین آنها کرده اند.

از بین بردن موهای زائد به صورت طولانی مدت، می تواند راه حلی بسیار ایده آل برای همه ی افرادی باشد که همیشه به سلامت و بهداشت خودشان اهمیت می دهند. راه های متعددی برای این امر وجود دارند. راه هایی مانند: استفاده از تیغ های مختلف، وکس کردن و یا موم انداختن، استفاده از کرم های موبر و از این قبیل. اما رفع موهای زائد با لیزر که راهی پیشرفته و نوین در این زمینه است، میتواند مدت زمان طولانی، شما را از شر موهای زائدتان خلاص کند. اگر می خواهید جزئیات و چگونگی این روش را بدانید، ادامه ی مطلب را بخوانید.

فواید رفع موهای زائد با لیزر

فواید رفع موهای زائد با لیزv
فواید رفع موهای زائد با لیزر

در ابتدا می خواهیم بدانید که رفع موهای زائد با لیزر ، به این صورت است که انرژی نوری متمرکز خارج شده از دستگاه لیزر، به ریشه ی مو اصابت کرده و روند رشد موهای را مختل می کند. لیزر موهای زائد، برای هر ناحیه ای از بدن که دارای موهای زائد است، مانند: پاها، زیربغل، دست ها، ناحیه تناسلی، صورت و از این قبیل، مورد استفاده قرار می گیرد.

  •  این روش بسیار سریع بوده و در زمان کمتر از 1 ثانیه، می تواند تعداد زیادی از موها را مورد هدف قرار دهد.
  • لیزر می تواند به انتخاب شما، فقط ناحیه ی خاصی از بدن شما را مورد هدف قرار داده و موهای زائد را از بین ببرد، و دیگر نواحی بدن را تحت تاثیر قرار ندهد.
  • بسیاری از مراجعین برای لیزر موهای زائد، می توانند نتیجه ی چشمگیر آن را پس از 2 الی 3 جلسه درمانی ببینند.

این روش در طولانی مدت برای خرید وسایل از بین بردن موهای زائد به روش های قبلی، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. از همه مهم تر این که، این روش درمان، دوره نقاهتی ندارد و افراد می توانند بلافاصله پس از جلسه ی درمانی خود، به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می رود؟

آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می رود؟
آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می رود؟

با انجام رفع موهای زائد با لیزر ، برای همیشه نه! اما برای مدت طولانی از شر موهای زائدتان خلاص می شوید. روش لیزر موهای زائد، تنها برای از بین بردن موقت موهای زائد، توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است. اما این روش می تواند رشد موهای شما را به شدت بسیار زیادی کاهش دهد، تا جایی که می توانید شیو( اصلاح کردن) موهای زائد خود را، متوقف کنید.

چند جلسه لیزر برای موهای زائد لازم است؟

چند جلسه لیزر برای موهای زائد لازم است؟
چند جلسه لیزر برای موهای زائد لازم است؟

بسته به ناحیه ای از بدن که می خواهید موهای زائد آن را از بین ببرید، تعداد جلسات درمان مورد نیاز متغیر است. اما به طور معمول، 4 الی 8 جلسه برای درمان، مورد نیاز است. نواحی از بدن با موهای تیره تر، مانند: ساق پاها، بیکینی و زیر بغل، بهترین پاسخ را برای درمان در تعداد جلسات کمتر خواهند داد. صورت، ناحیه ای از بدن است که ممکن است به جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد با لیزر نیاز داشته باشد. “پس از اتمام درمان ، برخی از موها هرگز رشد نمی کنند ، اما بعضی از موها ممکن است هر سال تقریباً به درمان متناوب نیاز داشته باشند. هر مویی که رشد کند ، نازک تر و آهسته تر از موهای اصلی رشد می کند ، اما هنوز هم برای از بین بردن کامل ،نیاز به درمان گاه به گاه دارد. 

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

نتایج رفع موهای زائد با لیزر ، ممکن است 6 تا 12 ماه به طول انجامد. با این حال ، برای به دست آوردن نتایج قابل توجه و مطلوب، به بیش از یک جلسه زمان نیاز دارید. معمولاً برنامه درمانی به مدن 4 تا 8 ماه است. ممکن است هر ماه، یک یا دو بار به جلسات درمانی نیاز داشته باشید.

عوارض رفع موهای زائد با لیزر

عوارض رفع موهای زائد با لیزر
عوارض رفع موهای زائد با لیزر

درباره این مورد، لازم به ذکر است که رفع موهای زائد با لیزر ، به دست یک متخصص مجرب و حرفه ای پوست، در مرکز لیزر معتبر، با یک دستگاه لیزر موهای زائد پیشرفته و حرفه ای، با رعایت اصول بهداشتی و همه ی استاندارهای لازم انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. اما برخی از عوارض جانبی طبیعی، ممکن است بعد از درمان با لیزر موهای زائد، از جمله خارش ، پوست صورتی ، قرمزی و تورم در ناحیه تحت درمان یا تورم فولیکول ها (ورم فولیکول) ایجاد شود. این عوارض جانبی به ندرت بیش از دو یا سه روز طول می کشد. دو عارضه مهم متداول آن، آکنه و تغییر رنگ پوست است. برخی از بیماران ممکن است عوارض جانبی ناشی از حساسیت به ژل موهای زائد استفاده شده با برخی از انواع لیزر و یا یک کرم بی حس کننده نشان دهند. در صورت حساسیت به داروی بی حسی، آن را قبل از شروع جلسه ی درمانی با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

سوختگی با لیزر موهای زائد

سوختگی با لیزر موهای زائد
سوختگی با لیزر موهای زائد

همانگونه در مورد عوارض لیزر موهای زائد توضیح دادیم، در ایم مورد نیز می گوییم که اگر رفع موهای زائد با لیزر توسط پزشک حاذق و دستگاه مناسب و استاندارد، انجام گیرد، هیچگونه ناراحتی و یا آسیبی را در پی نخواهد داشت. گزارشات پراکنده شده درباره سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد، به دلیل تنظیم نامناسب دستگاه بر اساس پوست و وضعیت پوستی فرد مراجعه کننده می باشد. که باز هم این مورد به دلیل عدم تبهر پزشک، در استفاده از دستگاه و شناخت پوست می باشد. پس در انتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل آورید. مرکز لیزر معتبری واقع در اصفهان، می تواند خدمات لیزر موهای زائد را، به بهترین نحو و مطلوب ترین نتیجه گیری، به شما ارئه دهند.

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد
اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

پس از انجام رفع موهای زائد با لیزر ، اقداماتی وجود دارد که با رعایت آنها، می توانید از نتیجه ی مطلوب تر برخوردار شوید و از بروز هرگونه عارضه پوستی، جلوگیری کنید. در نتیجه، توصیه می کنیم تا علاوه بر توضیحات و توصیه های پزشک خود، موارد ذیل را نیز رعایت کنید:

  • از قرار دادن موضع درمان شده در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید به مدت 7 روز پس از درمان خودداری کنید.
  • اگر تاول رخ می دهد ، به آن دست نزنید،  یک پماد آنتی بیوتیک بمالید تا بهبود یابد.
  • تیلنول برای ناراحتی بعد از درمان توصیه می شود.
  • بلافاصله پس از درمان از استفاده از بخاری های صندلی خودداری کنید.
  • حداقل تا 2 هفته بعد از درمان یا تا زمانی که بهبودی انجام شود ، از هرگونه درمان با لیزر یا روشهای شیمیایی اضافی در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر، برای مراقبت بیشتر، استفاده کنید.
  • اگر عوارض جانبی مانند افزایش بیش از حد رنگدانه های پوستی، قرمزی طولانی مدت و تورم ، واکنش هیستامین یا تاول را تجربه کرده اید ، برای راهنمایی در مورد درمان با مرکز لیزر خود تماس حاصل فرمایید و اطلاع دهید.
  • برای دستیابی به بهترین نتیجه ، برنامه درمانی کامل را در فواصل زمانی که توسط تکنسین توصیه می شود ، انجام دهید.

از بین بردن موهای زائد تبادل نظر

از بین بردن موهای زائد تبادل نظر
از بین بردن موهای زائد تبادل نظر

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

قیمت رفع موهای زائد با لیزر

قیمت رفع موهای زائد با لیزر
قیمت رفع موهای زائد با لیزر

برای رفع موهای زائد با لیزر ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لیزر موهای زائد به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، دستگاه لیزر مورد استفاده، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی دکتر سعیدیان در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد در اصفهان
لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

لینک منبع خارجی4

لینک منبع خارجی5

لینک منبع خارجی6

مترجم و محقق: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا