تزریق های ضد چروک صورت | روش غیر جراحی جوانسازی

روش های غیر جراحی جوانسازی صورت

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت

درود بر همه ی شما عزیزان. به دنیایی از حس و حال خوب خوش آمدید. این سایت پر از مطالب به روز، معتبر و حاوی اطلاعات مهم و ضروری در زمینه های زیبایی و سلامتی است. در مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه ی آن هستید، می خواهیم شما را با روش های فوق العاده و بینظیر برای داشتن صورت جوان و شاداب، تزریق های ضد چروک آشنا کنیم.

شاید هنگامی که بحثی درباره جوانی پوست را می شنوید، روش های جراحی و تهاجمی به ذهن شما بیایند. بسیاری از شما ممکن است که بگویید، کرم ها و دیگر داروهایی که در بازار وجود دارند و وعده ی داشتن پوست زیبا را به ما می دهند، همه ی آنها دروغین و پوچ هستند. بله نمی توان به هر محصولی هم اعتماد کرد! اما امروزه، روش های راحت، ایمن و غیر جراحی پزشکی، انقلابی جدید را در زمینه های زیبایی و سلامتی به وجود آورده اند.

دیگر به دست آوردن دوباره ی جوانی، نیازمند عمل های جراحی و پر ریسک جراحی نیست! شما هم می توانید بدون هیچ سختی و ناراحتی، به هدف زیبایی خود دست پیدا کنید.

این روش های محبوبیت زیادی را در میان افراد به دست آورده اند. زیرا نه تنها شما را به نتیجه ی مطلوبتان می رسانند، بلکه هیچگونه اتلاف وقت و دوره ی نقاهتی را برای شما به همراه نخواهند داشت.

در این مطلب، می توانید اطلاعات لازم و ضروری را درباره روش های مدرن و پیشرفته ی غیر جراحی را کسب کنید. روش هایی برای تقویت صورت مانند: از بین بردن چین و چروک ها و علائم پیری پوست، رفع افتادگی و شل شدگی پوست و …..!

تزریق های ضد چین و چروک پوست

مرکز زیبایی ما در اصفهان، دارای سابقه ی موفق کاری در زمینه ی تزریق های جوانسازی پوست، می تواند خدمات زیبایی و جوانسازی را به بهترین نحو و با به کارگیری با کیفیت ترین مواد، به مراجعین عزیز خود ارائه دهد.

تزریق ضد چروک محبوب ترین روش آرایشی امروزه در جهان است. این یک روش ساده اما مؤثر است. این روش شامل چند تزریق جزئی با دوزهای کوچک دارو، بدون هیچگونه آسیب و خرابی به پوست و بدون دوره ی نقاهت، می تواند خطوط صورت را درمان کند. با این وجود برای داشتن نتیجه ی مطلوب و ماندگار تر، نیاز به درک درست و تجربه ی کافی در این زمینه می باشد. تزریق های ضد چروک در مرکز پوست و زیبایی ما، با به کارگیری تجربیات و اصلاح ها انجام می گیرد.

اغلب کسانی که به دنبال درمان ضد چروک هستند ، پزشک خود را بر اساس هزینه ها انتخاب می کنند. با این حال، نباید قیمت های را ملاک انتخاب خود قرار دهیم. چیزی که مهم است، پیدا کردن یک پزشک متخصص حرفه ای و کاربلد است. فرد مراجعه کننده باید بتواند به راحتی هدف و نیاز خود از درمان را به پزشک بیان کند. پزشک نیز باید با توجه به آناتومی صورت فرد و آگاهی های خود، بهترین و دقیق ترین مشاوره را به او بدهد.

در مرکز پوست و زیبایی ما از یک تزریق ضد چروک خالص استفاده می کنیم. ناخالصی ها ممکن است تشکیل آنتی بادی را به اجزای فعال تزریق ضد چروک تحریک کنند و منجر به مصونیت نسبت به درمان و نارسایی درمان ثانویه شود.

درباره ضد چروک ها

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت
  • تزریق ضد چین و چروک به بی حس شدن برخی از عضلات ایجاد کننده چین و چروک در صورت کمک می کند تا ظاهری جوان تر و شاداب تر ایجاد کنند.
  • با تغییر وضعیت حرکتی عضلات صورت، می توان ظاهر صورت را بهبود بخشید.
  • تزریقات با استفاده از تکنیک های خاص از جمله : یخ ، لرزش و اسلحه تزریق، نسبتاً بدون درد هستند.
  • ماندگاری درمان های از 4 الی 8 ماه متغیر است.
  • بیش از 25 سال است که ایمنی و راحتی این درمان نیز به اثبات رسیده است.

تزریق های ضد چروک چیست و چگونه عمل می کند؟

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت

همانطور که از نام این محصول پیداست ، تزریق ضد چروک باعث کاهش چین و چروک های ایجاد شده توسط ماهیچه های صورت می شود. آنها از یک سم باکتریایی از Clostridium botulinum تشکیل شده و باعث انتقال سیگنال عصبی به عضله می شوند. بوتولینوم نوعی مسمومیت غذایی است که در اثر این سم باکتری ایجاد می شود.مصرف مواد غذایی آلوده به این سم باکتریایی ، که اغلب از نگهداری نادرست مواد غذایی است ، می تواند از جمله علائم دیگر باعث فلج شدن عضلات در بدن شود.

تزریق های ضد چروک، محصولی تجاری است که از توکسین کلستریدیوم بوتولینوم تهیه شده است. هنگام تزریق می توان عضلات خاص صورت را هدف قرار داده و شل کرد و چین و چروک صورت را کاهش داد. با انقباض عضلات، آنها به تدریج شل شده و خطوط را به وجود می آیند. این تزریق ها، مانع بروز این امر شده و عضلات را از حرکت باز می دارد.

اثر تزریق ضد چروک موقتی است. آنها بطور متوسط 3 تا 4 ماه دوام می آورند که در دوزهای اختصاصی برای هر عضله استفاده می شوند. برای حفظ اثر نیاز به تکرار درمان است.

خطوط اخم( میان دو ابرو)، خطوط پیشانی، خطوط اطراف چشم( پنجه کلاغی) و خطوط اطراف لب ها، با این تزریق ها ( بوتاکس) قابل درمان است. البته به غیر از رفع چین و چروک ها، این درمان می تواند با نتظیم تعادل بین اجزای صورت، زیبایی بیشتری را نیز مانند: رفع افتادگی و … ایجاد کند.

چه نقاطی از صورت با بوتاکس درمان می شود؟

تزریق های ضد چروک بیشتر برای خطوط پیشانی، اطراف چشم ها، بین ابرو ها و اطراف دهان مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال در موارد ذیل نیز می توان از آنها استفاده کرد:

و…..!

درمان با تزریق ضد چروک چیست؟

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت

بسیاری از افراد برای رسیدن به اهداف زیبایی خود، تزریق بوتاکس را انتخاب می کنند. این درمان در حالی که بسیار ساده و راحت است، اما نتایج عالی و بینظیری را به همراه دارد.

 در این درمان ماده ی بوتالینوم توکسین( سم بوتالینوم) با استفاده از سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، به نقاط مختلف ناحیه ی مورد درمان تزریق می گردد.

همچنین این درمان سازگاری کاملی با بدن داشته و هیچگونه آسیب و خرابی را نخواهد داشت.

قبل از هر جلسه ی درمان، از ناحیه ی مورد درمان شما یک عکس گرفته می شود تا با عکس بعد از درمان مقایسه کنید و از نتیجه ی آن لذت ببرید و از آن اطمینان حاصل کنید.

  • تمیز کردن دقیق صورت با ضد سپتیک برای از بین بردن آرایش و پاتوژن های پوستی اولین قدم برای درمان است.
  • سپس حرکت عضلانی ناحیه ی مورد درمان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا نقاط تزریق مشخص شوند.
  • اسلحه های تزریقی، امکان تزریق های دقیق تری را به ما می دهند.
  • عمق تزریق و دوز مورد استفاده با استفاده از این اسلحه های تزریق دقیق تر هستند. علاوه بر این ، درد جزئی هنگام درمان، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد زیرا حرکت سوزن از طریق پوست بطور قابل توجهی سریعتر و محکم تر از آنچه که با دست انجام می شود انجام می شود.

دوره ی نقاهت پس از تزریق بوتاکس

پس از اتمام جلسه ی درمانی تان، می توانید به راحتی به کارها و زندگی روزمره ی خود بازگردید. البته توصیه می شود که پس از درمان، از ماساژ دادن ناحیه ی درمان شده ی خود و انجام هر فعالیتی که موجب حرکت و تغییر آن عضله می شود، خودداری کنید.

ماندگاری تزریق های ضد چروک

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت

مدت زمان کارآیی به دوز تجویز شده و قدرت عضله تزریق شده بستگی دارد. به طور متوسط ، ماندگاری تزریق ضد چروک 3-4 ماه طول می کشد.

ممکن است که ماندگاری درمان در برخی از افراد کمتر از 3 الی 4 ماه باشد، در این موارد ، این امکان وجود دارد که آنتی بادی های خنثی کننده توسط سیستم ایمنی بدن تولید شده باشد. بنابراین ، تزریق ضد چروک ممکن است به عنوان واکسن بر روی خود عمل کند. برای جلوگیری از این امر ، از یک نسخه خالص تزریق ضد چروک استفاده می کنیم. ناخالصی ها ، از جمله پروتئین ها و سم غیرفعال غالباً مسئول پاسخ ایمنی هستند که با عمل تزریق ضد چروک مبارزه می کنند. تزریق ضد چروک پاک شده این ناخالصی ها را از بین می برد و پاسخ ایمنی ایجاد نمی کند.

آیا تزریق های ضد چین و چروک ایمن هستند؟

تزریق ضد چروک برای اهداف آرایشی و بهداشتی برای بیش از یک دهه و برای اهداف پزشکی حتی بیشتر و بدون گزارش از عوارض جانبی طولانی مدت استفاده شده است.

علاوه بر این ، آنها برای مدیریت طولانی مدت خود برای شرایط مختلف پزشکی ، اغلب در دوزهای بسیار بالاتر استفاده می شوند. این ممکن است شامل موارد زیر باشد: اسپاسم ، میگرن ، دیستونیا و تعریق بیش از حد!

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو در اصفهان

تزیق های ضد چروک صورت
تزریق های ضد چروک صورت

اگر دلتان می خواهد که تجربه ی دوباره ی داشتن پوست جوان و درخشان و سالم را به دست آورید، می خواهیم یک مرکز عالی در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

با افتخار می توانیم بگوییم که مرکز زیبایی ما در اصفهان، خدمات درمان پوست و مو را با بهره گیری از:

  • حرفه ای ترین کادر پزشکی متخصص پوست و زیبایی
  • بهترین نوع مواد و دستگاه ها
  • دارای مجوز کاری مرکز زیبایی
  • پزشکان متخصص دارای مجوز کار
  • در محیط بسیار استاندارد و بهداشتی

خدمات درمان های پوست و مو را به بهترین نحو به مراجعین عزیز خود ارائه می دهد.

با شما را از مسیر نزدیک تری به اهداف زیبایی تان می رسانیم. با اطمینان می توانیم بگوییم که همه ی مراجعین قبلی ما، رضایت کامل را از نتیجه ی کار و اعتماد به ما داشته اند.

  • کادر پزشکی ما بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند.
  • ما برای شما مشاوره ی رایگان قبل از درمان را در نظر گرفته ایم.
  • پرسنل ما به طور کامل پاسخگوی سوالات شما درباره ی خدمات مرکز هستند.
  • ممکن است که گاهی خدمات را ارزان ارائه ندهیم، اما در مقایسه با مراکز دیگر که با همین کیفیت کار می کنند، قیمت های ما بسیار منصفانه و معقول است.

برای گرفتن نوبت و تعیین وقت، مشاوره و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا