بهترین دکتر تزریق فیلر و بوتاکس در اصفهان کیست؟| فیلر یا بوتاکس؟

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک
جوانسازی پوست و رفع چین و چروک

سلام به همه ی کاربران زیبا و عزیزم. به صفحه ی ما خوش آمدید. از اینکه ما را انتخاب کرده اید، خیلی خرسندیم. یه راز بسیار مهم! اگر دلتان می خواهد که همیشه بدرخشید و جذابیت همیشگی داشته باشید، به پوست خود رسیدگی کنید. زیرا زیبایی پوست مهم ترین نقش در جذابیت و زیبایی افراد را برعهده دارد. با بالا رفتن سن، تغییراتی در بدن رخ خواهد داد. از جمله ی این تغییرات می توان به ظاهر شدن خطوط و چین و چروک های بر روی پوست اشاره کرد. این چین و چروک ها موجب پیر به نظر رسیدن پوست می شوند. عوامل دیگری نیز مانند: تابش مستقیم نور آفتاب، عدم نوشیدن آب کافی، عدم استفاده از سبزیجات و میوه های تازه، استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب و از این قبیل، بر افزایش این چین و چروک ها، تاثیر گذارند. تزریق فیلر و بوتاکس ، از راهکارهای رایج رفع این خطوط هستند.

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک
جوانسازی پوست و رفع چین و چروک

زیبایی و شادابی پوست، رابطه ی مستقیمی با اعتماد به نفس افراد دارد. هر چقدر پوست ما یکدست، صاف و شفاف باشد،اعتماد به نفس بیشتری نیز ایجاد خواهد کرد. راهکارهای متعددی در درمان این چین و چروک ها وجود دارند. برخی از ماسک های طبیعی خانگی استفاده می کنند، برخی عمل های جراحی را ترجیح می دهند، برخی از کرم های مراقبت از پوست موجود در بازار استفاده می کنند. اما امروزه روش تزریق فیلر ها و یا بوتاکس ها، طرفدار بیشتری نسبت به روش های دیگر در میان افراد دارند. زیرا این روش ها، نتایج مطلوب را در کمترین زمان به افراد می دهد، تهاجمی نیستند، در کمترین زمان انجام می گیرند و هزینه ی آنها مناسب تر است. اما ممکن است که شما در اینکه بوتاکس برای شما بهتر است یا فیلر؟ بر سر دوراهی قرار بگیرید. در این مطلب ما توضیحاتی را درباره هر دو روش برایتان آورده ایم، تا ببینید که کدام روش بیشتر متناسب با پوست شماست.

فیلر بهتر است یا بوتاکس

فیلر بهتر است یا بوتاکس
فیلر بهتر است یا بوتاکس

بوتاکس و پرکننده های صورت( فیلرها) هر دو روشهای موثری برای اصلاح علائم پیری پوست هستند. محبوبیت و رواج آنها در طول سال ها بالا رفته است. با این حال ، اغلب سؤال می شود که چه تفاوتی بین این دو وجود دارد ، زیرا آنها غالباً با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و مترادف تلقی می شوند. حقیقت این است که هر دوی آنها اگر توسط متخصص زیبایی و به درستی انجام گیرند، بسیار موثر و مفید هستند. باید ببینید که پزشک متخصص شما، بر اساس نیاز و هدف شما، بر اساس نوع پوست و میزان آسیب دیدگی، کدام روش را برایتان توصیه خواهد کرد؟

بوتاکس چیست؟

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

بوتاکس نامی تجاری برای این ماده می باشد. ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی بوتاکس، سم بوتالینوم توکسین می باشد که در شرایط آزمایشگاهی، متناسب با پوست و بدن افراد فراوری شده است. هدف اصلی آن معالجه و جلوگیری از چین و چروک صورت است ، اگرچه می تواند برای درمان بلفارواسپاسم ، استرابیسم و دیستونی عضلات نیز مورد استفاده قرار گیرد. در سال 2002 ، بوتاکس توسط FDA به عنوان یک درمان آرایشی برای خطوط اخم در بالای ابرو و چروک تأیید شد. از آن زمان به بعد ، برای افرادی که می خواهند از بروز علائم و عوارض پیری در چهره خود جلوگیری کنند یا هرگونه علائم موجود را اصلاح کنند ، به یکی از درمان های بسیار موردعلاقه تبدیل شده است. مواد بوتاکس از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق شده و از آن طریق، ماهیچه های ناحیه ی تحت درمان را فلج کرده و موجب صافی پوست می گردد.

فیلر و یا پر کننده ی پوستی چیست؟

فیلر و یا پر کننده ی پوستی چیست؟
فیلر و یا پر کننده ی پوستی چیست؟

پرکننده های صورت به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند. مانند بوتاکس ، از آن برای جلوگیری یا از بین بردن علائم پیری در صورت، مانند چین و چروک نیز استفاده می شود. اینجاست که افراد معمولا بین دوراهی قرار می گیرند. اما همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، بوتاکس از طریق بی حس کردن ماهیچه های آن ناحیه، درمان را انجام می دهد. اما پر کننده ها از طریق تحریک و افزایش تولید کلاژن، موجب پر کردن کلاژن های از بین رفته ی زیر پوست می گردند. کلاژن پروتئینی است که نقش عمده ای را در زیبایی و جوانی پوست بر عهده دارد. ماده ی پرکننده ها نیز، از طریق سرنگ هایی با سوزن های ظریف به لایه ی زیرین پوست تزریق شده و گردش خون را در آن ناحیه بهبود می بخشد. این به پوست شما کمک می کند تا جوانتر به نظر برسد و همچنین علائم پیری که در نتیجه کاهش کلاژن رخ می دهد را از بین ببرد.

کدامیک مناسب تر است؟

کدامیک مناسب تر است؟
کدامیک مناسب تر است؟

نکته مهمی که باید هنگام انتخاب بین پرکننده های بوتاکس و فیلر صورت در نظر بگیرید این است که چگونه و از چه نوع چین و چروکی می خواهید خلاص شوید؟ بوتاکس برای چین و چروک هایی که به دلیل پویا بودن اجزای صورت به وجود می آیند، مناسب تر است. چین و چروک هایی که بر اساس بالا و پایین بردن پیشانی هنگام صحبت کردن، خطوط اخم که به دلیل اخم کردن بوجود می آیند، خطوط کنار چشم و از این قبیل بوجود می آیند. فیلر ها برای خطوطی متناسب ترند که حتی هنگامی که صورت در حالت عادی و بی حرکت است نیز، قابل مشاهده هستند. هر كدام از آنها را انتخاب كنید ، هر دو روش درمانی روشهای بسیار مؤثر برای بازیابی و حفظ ظاهر جوانی هستند. اگر می خواهید از این روش تزریق فیلر و بوتاکس برای جوانسازی استفاده کنید، پس بهتر است که درباره این دو روش جستجوهای لازم را از منابع معتبر انجام دهید.

فروش فیلر و بوتاکس

فروش فیلر و بوتاکس
فروش فیلر و بوتاکس

دقت داشته باشید که هزینه های ارزان را در تزریق فیلر و بوتاکس ملاک انتخاب خود و تهیه ی مواد قرار ندهید. برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، مواد بوتاکس و یا پر کننده ها را از منابع خارج از مراکز درمانی معتبر و از افراد متفرقه تهیه می کنند. این مورد ممکن است که منجر به آسیب برای افراد شود. زیرا موادی که از منابع دیگر تولید می شود، نمی توان از مرغوبیت و با کیفیتی آن اطمینان حاصل کرد. یا حتی ممکن است که با نوع پوستتان سازگار نباشد.

عوارض جانبی پر کننده ها در مقایسه با بوتاکس

عوارض جانبی پر کننده ها در مقایسه با بوتاکس
عوارض جانبی پر کننده ها در مقایسه با بوتاکس

مانند تمام مراحل پزشکی ، هم بوتاکس و هم مواد پرکننده پوستی می توانند با عوارض جانبی همراه باشند. البته لازم به ذکر است که اگر روند درمان توسط یک پزشک متخصص و مجرب انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد و جلسه ی درمانی بسیار راحتی نیز خواهید داشت. اما برای اطلاع بیشتر شما ما توضیحاتی در این مورد نیز آورده ایم.

بوتاکس چه عوارضی دارد؟

طبق گزارش AAOS ، بوتاکس فقط برای افرادی که از سلامتی خوبی برخوردار هستند استفاده می شود. عوارض جانبی احتمالی شامل موارد زیر است:

  • کبودی در محل تزریق
  • افتادگی پلک ها ، که می تواند چندین هفته طول بکشد.
  • قرمزی چشم و سوزش
  • سردرد

مصرف قطره چشم قبل از تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش برخی از عوارض جانبی کمک کند. همچنین باید از جلوگیری از کبودی ، چند روز قبل استفاده ی  هرگونه رقیق کننده خون را متوقف کنید. بوتاکس برای افراد ذیل توصیه نمی شود:

  • افرادی در دوران بارداری و یا شیردهی
  • افرادی که عضلات صورتشان ضعیف است.
  • مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس یا نوع دیگری از بیماری عصبی عضلانی است.
  • افرادی که مشکلات پوستی و یا زخم بر روی پوستشان است.

عوارض فیلر پوست

پرکننده های پوستی نسبت به بوتاکس احتمال خطرات و عوارض جانبی بیشتری را دارند. عوارض جانبی شدید نادر است. عوارض جانبی متوسط معمولاً طی دو هفته از بین می روند. برخی از عوارض جانبی عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک
  • کبودی
  • عفونت
  • خارش
  • بی حسی
  • قرمزی
  • جای زخم
  • زخم

جوانسازی پوست صورت نی نی سایت

جوانسازی پوست صورت نی نی سایت
جوانسازی پوست صورت نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه نمی تواند پس از تزریق بوتاکس اخم کند، بخندد و یا تعجب کند، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای تزریق ژل لب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

جوانسازی پوست صورت در اصفهان

جوانسازی پوست صورت در اصفهان
جوانسازی پوست صورت در اصفهان

اگر برای داشتن پوستی جوان و بدون چین و چروک، روش تزریق بوتاکس و یا فیلر صورت را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا