از بین بردن غبغب با مزوتراپی| رفع غبغب بدون جراحی

از بین بردن غبغب با مزوتراپی

از بین بردن غبغب با مزوتراپی
از بین بردن غبغب با مزوتراپی

با سلام به همه ی کاربران عزیز و محترم. همانطور که از موضوع این مقاله پیداست، مطلبی که برای شما گردآوری کرده ایم، درباره راه از بین بردن غبغب می باشد. بسیاری از افراد از داشتن این تجمع چربی در قسمت اتصال گردن و چانه رنج می برند. همچنین این امر در زیبایی افراد نیز بسیار موثر است. راه های بسیار زیادی برای رفع غبغب وجود دارد. انجام عمل های جراحی زیبایی و از این قبیل که ما در این مقاله روش مزوتراپی رفع و لیفت غبغب را به شما معرفی می کنیم که امروزه توجه بسیاری از افراد را به عنوان یک روش نوین و موثر، به خود جلب کرده است. در ادامه سعی کرده ایم تا پاسخ سوالات متداول در این زمینه را برای شما بیاوریم.

مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی غبغب چیست؟
مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی روشی است که در آن با استفاده از تزریق ترکیبی از آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و عصاره ی گیاهان می باشد که موجب سفت شدن، جوانسازی و از بین رفتن چربی ها می شود. این روش بویژه در کشورهای اروپایی و دیگر کشور های جهان نیز برای موارد متفاوتی مانند رفع غبغب و غیره، بسیار رایج می باشد.

از موارد استفاده ی روش مزوتراپی، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • از بین بردن چربی شکم، صورت، پاها، باسن و غیره.
  • کاهش سلولیت ها
  • از بین بردن خطوط و چین و چروک
  • رفع شل شدگی پوست
  • روشن شدن پوست
  • جلوگیری از ریزش موها

این درمان با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، مقداری از ماده ی مزوتراپی، در نقاط مختلفی از ناحیه مورد نظر به لایه ی میانی پوست( مزودرم) تزریق می شود.

نکات قبل از مزوتراپی غبغب

نکات قبل از مزوتراپی غبغب
نکات قبل از مزوتراپی غبغب
  • برای از بین بردن غبغب به روش مزوتراپی، بهتر است که پیش از انجام آن، با پزشک متخصصی که انتخاب کرده اید، مشورت کنید، تا هم شما هدف خود را با او در میان بگذارید و هم او راهنمایی های لازم را به شما بدهد.
  • حداقل تا 1 هفته قبل از انجام مزوتراپی، از مصرف داروهای رقیق کننده خون، مانند آسپرین، خودداری کنید. زیرا این دارو ها، موجب خونریزی در هنگام تزریق می شود.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا هرگونه حساسیتی دارید، حتما پیش از آن پزشک خود را مطلع سازید.

مراقبت های بعد از مزوتراپی غبغب

پس از انتخاب و انجام مزوتراپی از بین بردن غبغب ، نکاتی وجود دارند که با انجام آن می توانید از نتایج مطلوب تری بهره مند شوید. به نکات ذیل دقت کنید:

  • تا حداقل 8 ساعت پس از انجام مزوتراپی، از شستن و حمام رفتن، خودداری کنید. همچنین تا 48 ساعت پس از آن از گرفتن دوش آب داغ نیز بپرهیزید. پس از 48 ساعت شما می توانید دوش بگیرید؛ اما تا 1 هفته، حمام رفتن شما نباید بیش از 15 دقیقه طول بکشد.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از انجام مزوتراپی، از ورزش کردن بپرهیزید. زیرا عرق کردن، موجب کاهش نتیجه ی مزوتراپی خواهد شد.
  • به مدت 1 هفته، حداقل روزی 2 الی 3 لیتر آب بنوشید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از انجام مزوتراپی، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید. در موارد ضروری و استثنا، هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم های ضد آفتاب، با SPF 30 و یا بیشتر استفاده کنید.
  • اگر در محلی که تزریق انجام گرفته، احساس خارش، سوزش، قرمزی و یا هر نوع علائم حساسیت کردید، با متخصص پوست خود، تماس حاصل فرمایید.

مزایا مزوتراپی

مزایا مزوتراپی
مزایا مزوتراپی

مزوتراپی که امروزه بسیار در میان افراد رایج شده است؛ مزایایی نسبت به سایر روش های درمانی دارد که ما در اینجا چند مورد از آنها را برای شما ذکر خواهیم کرد. برای از بین بردن غبغب روش ها متفاوتی وجود دارد. اما مزوتراپی، روشی است که عوارضی را در پی نخواهد داشت. همچنین یک روش درمانی غیر جراحی می باشد که دیگر لازم نیست شما استرس و سختی های عمل جراحی را تحمل کنید. هزینه ی آن بسیار مناسب تر از روش های جراحی و دیگر روش ها است و  درمانی قطعی می باشد.

معایب مزوتراپی غبغب

اگر برای انجام مزوتراپی، پزشک مجرب و متخصصی را انتخاب کنید و مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی را به خوبی رعایت کنید، می توانیم بگوییم که شما درمانی کاملا بی عارضه را تجربه خواهید کرد. افرادی که برای از بین بردن غبغب ، مزوتراپی را انتخاب کرده اند، می گویند اگر هم عارضه ای رخ دهد، بسیار جزئی خواهد بود. عوارض گزارش شده، عبارتند از:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • زخم ها

آیا مزوتراپی درد دارد؟

آیا مزوتراپی درد دارد؟
آیا مزوتراپی درد دارد؟

در پاسخ به این سوال، می توان گفت که بستگی به این دارد که تعریف شما از درد چیست؟ این روش، کاملا بدون درد نیست اما بسیار راحت و مورد پذیرش مراجعین می باشد؛ زیرا سوزن های مورد استفاده در مزوتراپی، بسیار ظریف و نازک هستند. افراد پیش از مراجعه برای جلسات مزوتراپی، حداقل 30 دقیقه قبل از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند تا درمانی بسیار راحت و آسوده داشته باشند. همچنین اگر این کار توسط یک متخصص پوست و یا زیبایی بسیار مجرب انجام گیرد، راحتی شما به حداکثر خواهد رسید. پس نگران نباشید و برای از بین برد غبغب ، می توانید به این روش اطمینان کنید.

ماندگاری اثر مزوتراپی

تاثیر مزوتراپی عموما بین 4 الی 6 ماه ماندگار است. اما در برخی از افراد دیده شده که این نتیجه 12 الی 18 ماه نیز ماندگاری داشته است.

هزینه مزوتراپی برای رفع غبغب

هزینه مزوتراپی برای رفع غبغب
هزینه مزوتراپی برای رفع غبغب

شاید شما هم جزء افرادی باشید که پیش از اقدام به کاری، سعی می کنید تا از هزینه ی آن نیز مطلع باشید. اما برای از بین بردن غبغب به روش مزوتراپی، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا، این قیمت ها به موارد متفاوتی اعم از: مرکز پوست و یا مزوتراپی که به آن مراجعه می کنید، متخصص پوستی که برای شما این امر را انجام می دهد، کیفیت ماده ی مورد استفاده و از این قبیل، بستگی دارد. اما لازم به ذکر است که امروزه با رواج بیشتر مزوتراپی در میان مردم، همچنان مراکز پوست و زیبایی بسیار زیادی در حال افتتاح شدن هستند. به همین دلیل ممکن است که برخی از مراکز، تبلیغات وسیعی داشته و قیمت های بسیار زیادی را از افراد دریافت کنند، اما در مقابل کیفیت کاری آنها به اندازه ای نیست که در تبلیغات آورده شده بود. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر، از مراجعین، مبالغ کمی را دریافت کرده و به همان صورت کیفیت و نتیجه ی انجام کار مطلوب نخواهد بود. از این رو، به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب مرکز مزوتراپی خود، دقت لازم را به عمل آورده و سعی کنید از پزشک خود بخواهید تا عکس قبل و بعد از درمان مراجعین پیشین خود را به شما نشان دهند، تا شما از رضایت مراجعین قبلی نیز مطمئن شوید.

مزوتراپی غبغب نی نی سایت

مزوتراپی غبغب نی نی سایت
مزوتراپی غبغب نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی می باشد که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، دیدگاه و هدف شما برای از بین بردن غبغب و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان

اگر برای از بین بردن غبغب خود، روش مزوتراپی غبغب را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر و دارای بهترین و با کیفیت ترین مواد مزوتراپی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز مزوتراپی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا