دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت اپوجی| بهترين دستگاه ليزر

بهترين دستگاه ليزر

بهترين دستگاه ليزر
بهترين دستگاه ليزر

درود به همه ی کاربران عزیز که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید. به صفحه ی ما خوش آمدید و از اینکه ما انتخاب می کنید بسیار ممنونیم. اگر روی این مطلب کلیک کرده اید و در حال خواندن آن هستید، حتما اطلاعاتی را درباره روش لیزر موهای زائد دارید. همچنین به احتمال زیاد، تا به حال نام دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت به گوشتان خورده است. بسیاری از افراد این دستگاه را بهترین نوع دستگاه های لیزر موجود می دانند. ما اینجاییم چون به سلامت و رضایت شما اهمیت می دهیم. ممکن است شایعات بسیاری را در زمینه ی لیزر موهای زائد شنیده باشید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات درست و ضروری را به شما بدهیم. همچنین دستگاه لیزر موهای زائدی که شما برای درمان انتخاب می کنید، از اهمیت بسیار بالایی برای نتیجه ی درمان شما و میزان رضایت شما برخوردار است.

دستگاه های بسیار زیادی با برند های مختلف وجود دارند. هر مرکز لیزری نیز، از یکی از آنها استفاده می کند. امروزه به دلیل رقابت بسیار بالا در زمینه ی لیزر موهای زائد، تبلیغات مراکز لیزر بسیار زیاد شده است. این امر افراد را در انتخاب مرکز لیزر و دستگاه مناسب، کمی گمراه می کند. همچنین در این میان، برخی از افراد دچار نارضایتی و حتی عوارض جبران ناپذیری می شوند. برخی نیز در همان جلسات اولیه ی لیزر خود، نتایج بسیار خوبی را دریافت کرده و آن را به اطرافیان خود نیز توصیه می کنند. اما تفاوت میان این دو دسته از افراد چیست؟

مرکز لیزر موهای زائد ما در اصفهان، از بهترین برند دستگاه، یعنی دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت آپوجی استفاده می کند. این دستگاه که یکی از دستگاه های مدرن و پیشرفته این زمینه می باشد، رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت آپوجی

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد

دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد
دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد

بسیاری از شما ممکن است نگرانی هایی درباره درد هنگام لیزر موهای زائد داشته باشید و یا افرادی را دیده باشید که هنگام انجام درمان اذیت شده اند و از درد زیاد آن برایتان گفته باشند. اما در این مورد بایدد بگوییم که، درد هنگام لیزر موهای زائد، به آستانه ی درد افراد بستگی دارد. اما در این میان، کیفیت دستگاه لیزر مورد استفاده و تجربه ی کاری پزشک متخصص نیز، بسیار حائز اهمیت می باشد.

اگر شما لیزر موهای زائد را در یک مرکز لیزر معتبر، مجهز و مورد اطمینان انجام دهید و پزشک متخصص شما، تجربه و مهارت کافی را داشته باشد، او می تواند دستگاه را کاملا متناسب با نوع پوست و موی شما نتظیم کرده و بهترین نتیجه ی درمان را به شما بدهد.

اما شما می توانید 30 الی 45 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی خود، در صورت عدم حساسیت، از کرم ها و یا پماد های بی حسی موضعی در ناحیه ی مورد درمان استفاده کنید تا درمان راحت تری داشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند؟

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند؟

روند درمانی و عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد به این صورت است که، انرژی نوری متمرکز شده ای از دستگاه لیزر منتشر می شود. این انرژی نوری، به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موها( فولیکول ها) نفوذ می کند. سپس روند رشد موهای را در آن ناحیه مختل می کند. در حین انجام درمان نیز، دستگاه خنک کننده ای روی ناحیه ی مورد درمان شما قرار می گیرد، تا شما گرمای شدید لیزر را حس نکنید. در طول جلسه ی درمانی نیز، پزشک یا تکنسین متخصص، عینکی را برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ی لیزر، به چشمانتان می زند.

دستگاه های لیزر مختلف، تا عمق های مختلفی از ریشه ی موها نفوذ می کند. دستگاه لیزر موهای زائد الکسانرایت آپوجی، می تواند بالاترین عمق نفوذ را به موهای شما داشته باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

اگرچه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، بی خطر هستند، اما گاهی اوقات نیز، اثرات منفی مانند زخم ها را به بار می آورند. همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه های خانگی، مقرون به صرفه است. اگر از دستگاه های لیزر خانگی استفاده می کنید، توصیه می شود که آن را در نواحی حساس بدن مانند: گردن، سینه، ناحیه ی تناسلی و صورت استفاده نکنید. همچنین قبل از استفاده ی اصلی، آن را روی ناحیه ی کوچکی از بدن خود امتحان کنید و 3 الی 4 هفته صبر کنید تا نتیجه ی آن را ببینید. در صورت کسب اطمینان کامل، می توانید آن را استفاده کنید.

لطفاً ابتدا دستورالعمل ها را بخوانید. برخی از دستگاه ها مناسب تن های تیره پوست نیستند ، زیرا همه لیزرها قادر به تشخیص صحیح بین فولیکول های مو تیره و پوست تیره نیستند و می توانند به طور بالقوه شما را بسوزانند.

اما در حالت کلی، توصیه می کنیم که لیزر موهای زائد را در یک مرکز لیزر مورد اطمینان و نزد پزشک متخصص انجام دهید. با وقت گذاشتن برای این کار، می توانید از روز عوارض جلوگیری کرده و بهترین نوع درمان را با توجه به نوع پوست و مویتان دریافت کنید.

هزینه ی لیزر موهای زائد در اصفهان

هزینه ی لیزر موهای زائد در اصفهان
هزینه ی لیزر موهای زائد در اصفهان

امروزه با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که روش لیزر را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب می کنند، افزوده می شود، مراکز لیزر موهای زائد بسیاری نیز در حال ارائه ی خدمات لیزر به افراد هستند که هرکدام از آنها از دستگاه های متفاوتی استفاده کرده و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز لیزر قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز لیزری که ما به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات لیزر را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. برای مشاهده ی لیست قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان اینجا کلیک کنید!

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست نی نی سایت
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست نی نی سایت

یکی از مواردی که امروزه بسیار در میان افراد بسیار رایج شده است، استفاده از برخی از سایت های مجازی و یا استفاده از تجربیات یکدیگر، به هر روشی می باشد، که در آن افراد، به تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پزشکی، زیبایی و دیگر موضوعات می پردازند. برای مثال، سعی می کنند تا مراکزی را که از دیدگاه خودشان خوب است و یا متخصصانی را به دیگر افراد معرفی کنند. همچنین خانم x به دلیل اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد، دچار سوختگی شده و یا روند رشد موهایش تغییری نکرده است، بسیار از انجام این امر ناراضی است. در مقابل آقای y به دلیل انتخاب پزشک ماهر و مرکز زیبایی خوب، بسیار از نتیجه ی درمان خود راضی بوده و آن را به همه پیشنهاد می کند. اما دانستن این نکته بسیار ضروری است که، شما افراد کاربر در این سایت ها را نمی شناسید و همچنین ممکن است که سلیقه، میزان حساسیت، تیپ بدنی، واکنش بدن شما نسبت به درمان، دیدگاه و هدف شما برای لیزر موهای زائد و یا هر اقدام دیگری با آن ها بسیار تفاوت داشته باشد. از این رو، اطمینان به این سایت ها و راهنما قرار دادن آنها، می تواند نتایج زیان باری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم تا از افراد مجرب و متخصصان وارد به این امر، مشورت بخواهید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان چهارباغ بالا

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان چهارباغ بالا
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان چهارباغ بالا

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. این مرکز از پر طرفدارترین و پیشرفته ترین دستگاه، یعنی دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت آپوجی استفاده می کند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا