لیزر موهای زائد بیکینی| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

با عرض سلام خدمت کاربران محترم! همانطور که می دانید یکی از نکات مهم در زندگی افراد، رعایت اصول بهداشتی می باشد. رعایت این اصول به افراد اعتماد به نفس، حس پاکیزگی و آرامش می دهد. مقاله ای برای شما آماده کرده ایم نیز درباره یکی از موارد مهم نکات بهداشتی یعنی از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، مخصوصا در خانم ها می باشد. راه های متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد مانند: اصلاح( شیو) کردن، موم انداختن، استفاده از کرم های موبر و غیره، وجود دارد. اما لیزر موهای زائد بیکینی ، راهی نوین است که موهای زائد را تا حد بسیار چشمگیری کم و نازک می کند و شما را از شر قرمزی ها و تورم های حاصل از روش های دیگر، خلاص می کند. در ادامه شما را با جزئیات بیشتری آشنا می کنیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد، روشی است که طی آن اشعه های لیزر به گرمای بسیار زیاد تبدیل شده و به لایه ی زیرین پوست نفوذ می کند. این گرما موجب ایجاد اختلال در عملکرد رشد ریشه ی موها( فولیکول ها) شده و در نتیجه موجب کاهش رشد آنها می شود. همچنین لیزر موهای زائد برای قسمت های مختلفی ازبدن مانند: پاها، زیر بغل، دست ها، صورت و غیره نیز به کار می رود. 

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی
هزینه لیزر موهای زائد بیکینی

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی به موارد متفاوتی بستگی دارد، و به همین دلیل نمی توان برای آن قیمت مشخصی را تعیین کرد. اما برخی مورادی که موجب مختلف بودن قیمت ها می شوند، عبارتند از: تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است، متفاوت بودن سیستم بدنی افراد، مارک دستگاه لیزر مورد استفاده و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید. اما لازم به ذکر است که مراکز لیزری وجود دارند که به دلیل داشتن تبلیغات زیاد و وسوسه انگیز، مراجعین زیادی را به خود جلی کرده، هزینه های زیادی را از افراد دریافت می کنند ولی در مقابل، کیفیت کاری آنها رضایت بخش نمی باشد. همچنین مراکز لیزری نیز وجود دارند که به دلیل جذب مراجعین زیاد، مبالغ بسیار کمی را از افراد دریافت می کنند، اما کیفیت کاری آنها بسیار ضعیف و یا حتی ممکن است موجب آسیب شود. بنابراین در انتخاب مرکز لیزر خود دقت لازم را به عمل آورید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی ، مواردی وجود دارد که توسط پزشکان متخصص، توصیه شده و در صورت رعایت آن ها، می تواند از به وجود آمدن عوارض و یا تسریع در بهبود کمک کرد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • استفاده از کمپرس آب یخ در محل مورد درمان، به منظور کاهش و یا جلوگیری از ایجاد تورم و یا قرمزی
  • از کرم های مراقبت پوستی، تجویز شده توسط پزشک متخصص خود، به صورت منظم استفاده کنید. 
  • حداقل تا 24 ساعت از انجام تمرینات سخت ورزشی بپرهیزید.
  • ناحیه مورد درمان را از تابش مستقیم نور آفتاب دور نگه دارید.

لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری

لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری
لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری

به دلیل عدم وجود آزمایشات و مدارک کافی، درباره لیزر موهای زائد بیکینی در بارداری، پزشکان این اقدام را در دوران بارداری منع نموده اند. این اقدام ممکن است موجب تحریک برای تغییرات سطح هورمونی و یا عوارضی دیگر شود. بنابراین توصیه می شود که رفع موهای زائد ناحیه تناسلی را، بعد از اتمام دوران بارداری، و در صورت شیردهی، این اقدان را پس از اتمام کامل دورا نشیردهی انجام دهید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی
تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بیکینی ، به خصوصیا تبدنی افراد بستگی دارد. اما معمولا بین  5 الی 10 جلسه برای مراجعه لازم است. همچنین لیزر موهای زائد در ناحیه هایی از بدن که پوستی تیره تر نسبت به قسمت های دیگر بدن دارند، مانند زیربغل، بیکینی و غیره، بهتر از دیگر قسمت های عما می کند. در این روش تعداد بسیاری از موها هرگز دوباره رشد نخواهند کرد، اما برخی نیز دوباره باز خواهند گشت که در این مورد، توصیه این اسن که هر 6 ماه و یا 1 سال برای درمان مجدد مراجعه کنند. که این درمان مجدد فقط 1 الی 2 جلسه می باشد. اما در این مورد، پزشک متخصص شما، بهترین شخص برای تعیین تعداد جلسات مورد نیاز شما می باشد.

 لیزر موهای زائد بیکینی نی نی سایت

 لیزر موهای زائد بیکینی نی نی سایت
لیزر موهای زائد بیکینی نی نی سایت

پیش از اقداماتی نظیر لیزر موهای زائد بیکینی ، سوالاتی در ذهن افراد مانند، نحوه انجام آن درمان، مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری، هزینه، بهترین دکتر، بهترین مرکز، عوارض، مزایا و از این قبیل پرسش ها پیش می آید. امروزه با به وجود آمدن سایت های مجازی تبادل نظر، افراد سعی می کنند که پاسخ سوالاتشان را از این طریق پیدا کنند. اما لازم به ذکر است که این سایت ها منابع خوبی برای شما نیستند. زیرا افراد از لحاظ خصوصیات بدنی تفاوت دارند، کاربران این سایت ها مجازی هستند و شما شناختی از آنها ندارید و همچنین ممکن است دیدگاه شما به درمان با دیدگاه آنها متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود که برای پاسخ به سوالات خود، از افراد مجرب و مطلع که روی آنها شناخت کامل را دارید و از پزشکان متخصص، پرس و جو کنید. این عمل آسیب های احتمالی ناشی از استفاده از سایت های مجازی را نیز کاهش می دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد اصفهان

گر برای از بین بردن موهای زائد بیکینی خود، روش لیزر موهای زائد بیکینی را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر موهای زائد معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا