لیزر موهای زائد زیربغل| هر آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید!

لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد زیربغل
لیزر موهای زائد زیربغل

با سلام و درود خدمت کاربران عزیز و گرامی! اگر شما هم جزو افرادی هستید که از داشتن موهای زائد زیربغل رنج می برید، این مقاله شما را با روشی به نام لیزر موهای زائد زیربغل آشنا می کند. امروزه دستگاه های لیزر موهای زاید، افراد را از شر انواع راه های دیگر از بین بردن موهای زائد، که می تواند دردناک باشد، و یا موجب بیشتر شدن موها می شود، خلاص کرده است. به طوری که شما می توانید تنها با چند جلسه استفاده از لیزر، شاهد کاهش چشمگیر موها باشید. در ادامه مطالبی را برای آشنایی شما با تمام جزئیات این روش آشنا می کنیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟
لیزر موهای زائد چیست؟

اگر از اصلاح(شیو) کردن، استفاده از موم( وکس) و … برای از بین بردن موهای زائد خسته شده اید، لیزر موهای زائد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. لیزر موهای زائد، روندی است که طی آن، نور لیزر به گرما تبدیل شده، به ریشه ی مو نفوذ می کند، آن را مختل می کند و در نتیجه موجب کاهش رشد موها می شود. دستگاه لیزر برای بیشتر قسمت های بدن مانند پاها، دست، گردن، چانه و هر قسمتی از بدن که دارای موهای زاید باشد، قابل استفاده است.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد زیربغل

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد زیربغل
اقدامات قبل از لیزر موهای زائد زیربغل

متخصص پوستی که لیزر موهای زائد زیربغل را برای شما انجام می دهد، باید آنقدر مجرب باشد، زیرا این کار نیازمند تجربه و مهارت می باشد. بنابراین قبل از انجام لیزر از اعتبار نامه ی پزشک خود وطمئن شوید. پیش از جلسات لیزر تا 6 هفته از وکس کردن خودداری کنید. این کار موجب از بین رفتن ریشه ی موها شده و دستگاه لیزر ریشه ی مو ها را مورد هدف قرار می دهد. همچنین تا 6 هفته نیز از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید زیرا موجب کمتر شدن تاثیر لیزر خواهد شد.

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد زیربغل

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد زیربغل
اقدامات بعد از لیزر موهای زائد زیربغل

پس از جلسات لیزر موهای زائد زیربغل خود، ممکن است در صورت حساس بودن پوست شما، عوارضی مانند قرمزی، کبودی و یا غیره پیش آید. برای رفع و یا پیشگیری از آن می توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • از کمپرس آب یخ استفاده کنید. بعد از انجام لیزر ممکن است کمی احساس سوزش داشته و یا درد کنید، استفاده از کمپرس یخ باعث می شود که درد و یا سوزش شما کمتر و یا از بین برود. بنابراین پیش از جلسات خود، کمپرس را در یخچال قرار داده تا آماده باشد.
  • استفاده از ژل آلوئه ورا موجب از بین رفتن کبودی و یا قرمزی بعد از لیزر می شود. شما می توانید کرم این ژل را از طریق داروخانه ها خریداری کنید. اگر از ژل آلوئه ورای طبیعی را تهیه کنید بهتر است.
  • اگر استفاده از کمپرس آی یخ و یا ژل آلوئه ورا برای شما موثر نشد، می توانید از قرص مسکن تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، تا 3 الی 4 روز خودداری کنید.
  • از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 و یا بیشتر استفاده کنید.
  • توصیه های پزشک را برای مراقبت های پس از درمان رعایت کنید.
  • تا بهبود یافتن پوست خود پس از لیزر از قرار گرقتن در معرض گرما و حرارت خودداری کنید.
  • تا حداقل 48 ساعت پس از لیزر از انجام تمرینات سخت ورزشی، به دلیل تعریق، خودداری کنید.

آیا لیزر موهای زائد زیربغل ضرر دارد؟

انجام لیزر موهای زائد زیربغل ممکن است در برخی از افراد موجب رخ دادن عوارضی شود. عوارض لیزر موهای زائد می توانند کاملا موقتی باشند، اما در صورت مشاهده هرگونه از آن عوارض، حتما با پزشک خود مشورت کنید:

  • سوزش و خارش: در برخی از افراد ممکن است در ناحیه ای که لیزر انجام داده اند، احساس سوزش و یا خارش پدید آید، دلیل آن است که لیزر ریشه ی موها را مورد هدف قرار داده و می سوزاند. این عوارض بعد از چند ساعت با قرار دادن کمپرس یخ از بین می رود.
  • بعد از انجام لیزر، ممکن است ناحیه مورد نظر به پوسته پوسته شدن، دچار شود. با رعایت توصیه های پزشک می توانید از این نوع عوارض پیشگیری کنید.
  • بعد از انجام لیزر ممکن است رنگ پوست شما تغییر کند. اما پس از گذشت مدتی دوباره به رنگ طبیعی خود باز می گردد.
  • سوختن و یا ایجاد زخم نیز جزو عوارض بسیار کمیاب هستند که باید فورا به پزشک گزارش شود.

مزایا لیزر موهای زائد زیر بغل

مزایا لیزر موهای زائد زیر بغل
مزایا لیزر موهای زائد زیر بغل
  • دقت لیزر می تواند ریشه ی موهای کوچک و درشت را مورد هدف قرار داده و به پوست آسیب نزند.
  • سرعت هر پالس از لیزر کمتر از کسری از ثانیه می باشد، این در حالی است که در همین زمان کم، می تواند ریشه ی مقدار بسیار زیادی از مو ها را تضعیف کند.
  • برخی از افراد پس از 3 الی 7 جلسه لیزر، شاهد از بین رفتن دائمی موها می شوند.

قیمت لیزر موهای زائد زیربغل

قیمت لیزر موهای زائد زیربغل را به دلایل مختلفی اعم از: مارک دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکزی که انتخاب کرده اید، تعداد جلسات مورد نیاز برای شما، مرکز لیزری که شما انتخاب کرده اید و غیره، نمی توان مشخص کرد. اما با این وجود مراکزی نیز هستند که تبلیغات وسوسه انگیزی کرده و از این طریق هزینه های زیادی را از افراد دریافت می کنند. و یا برعکس، مراکزی وجود دارند که هزینه های بسیار کمی از افراد دریافت کرده و در نتیجه کیفیت کار و دستگاه آنها بسیار پایین می باشد. در نتیجه در انتخاب مرکز خود دقت لازم را از معتبر و مجرب بودن آن به عمل آورید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد زیربغل در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد زیربغل خود، لیزر موهای زائد زیربغل را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز لیزر موهای زائد خوب و معتبر هستید، ما مرکزی را به شما معرفی می کنیم که دارای کادر پزشکان متخصص و مجرب، پرسنلی وظیفه شناس و مجرب، محیطی آرام، بهداشتی و دارای تمام استاندارد های یک مرکز لیزر خوب می باشد. همچنین اولویت و تنها هدف این مجموعه، جلب رضایت مراجعین محترم می باشد. برای دریافت اطلاعات، مشاوره و تماس اینجا کلیک کنید.

منبع1

منبع2

منبع3

منبع4

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا