لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون| واقعی ترین تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون

 

لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون
لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون

با سلام به همه ی کاربران خوب و پر انرژی. از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید خیلی خیلی ممنونیم خوش آمدید! دیگر وقت آن رسیده که خودمان را به روز تر کنیم و روش های قدیمی را کنار بگذاریم. اگر روی این مطلب کلیک کرده اید، مطمئنا کنجکاوید که درباره روش لیزر موهای زائد بیشتر بدانید. همچنین مطمئنا جزو افرادی هستید که بیشتر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید. داشتن موهای زائد همیشه یکی از دغدغه های افراد بوده. همچنین موهای زائد بدن ممکن است موجب بسیاری از بیماری های عفونی شوند. از این رو همیشه برای از بین بردن آن به دنبال راهکارهایی مفید و موثر بوده اند. روش های اپیلاسیون، استفاده از ژیلت ها، استفاده از کرم های موبر و … بسیار درمیان افراد رایج بوده و از آنها استفاده می کنند. اما نتیجه ی این راهکارها بسیار موقتی می باشد.

لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون
لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون

در به کار گیری روش هایی که در بالاتر به آن اشاره کردیم، می توان گفت که برخی بوی ناشی از کرم های موبر را دوست ندارند. ژیلت ها می توانند گاهی اوقات به پوست آسیب بزنند، اپیلاسیون و یا استفاده از موم ها، دردناک بوده و رعایت بهداشت هنگام انجام آن بسیار مهم می باشد. همچنین گاهی برخی از افراد در جلسات اپیلاسیون دچار آسیب دیدگی مانند سوختن و یا زخم شدن پوست خود شده اند. اما انتخاب روش لیزر موهای زائد می تواند شما را از این ناراحتی ها رها کند. تنها با صرف زمان بسیار کم در روز های متوالی، می توانید به طرز چشمگیری موهای زائد خود را از بین ببرید. برای اطلاع از جزئیات مهم این روش و آگاهی از بهترین تخفیف ها و بهترین کیفیت ها، این مطلب را تا آخر ادامه دهید. هدف ما، حال خوب دل شما می باشد.

آشنایی با لیزر موهای زائد

آشنایی با لیزر موهای زائد
آشنایی با لیزر موهای زائد

این روش که امروزه بسیار در میان افراد رایج شده است، روندی است که طی آن نور متمرکز شده حاصل از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به لایه ی زیرین پوست و ریشه ی موهای زائد نفوذ می کند و به روند رشد موها آسیب وارد می کند. سپس موهای زائد از بین رفته و برخی از آنها بسیار نازک تر و ضعیف تر خواهند شد. این روند بسیار سریع انجام خواهد گرفت. به طوری که هر پالس منتشر شده از دستگاه لیزر، ریشه ی تعداد زیادی از موها را مورد هدف قرار می دهد. از این روش می توانید برای هر قسمتی از بدنتان که دارای موهای زائد است استفاده کنید. پاها، دست ها، زیربغل، ناحیه ی تناسلی، صورت و…. از نواحی بدن هستند که می توانید موهای زائد آنها را با لیزر از بین ببرید. برای نتیجه ی مطلوب، باید چند جلسه برای درمان با لیزر، به پزشک خود مراجعه کنید. در این مورد در ادامه ی مطلب توضیحات بیشتری خواهیم داد.

لیزر موهای زائد تمام بدن

لیزر موهای زائد تمام بدن

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم. می توانید هر ناحیه ای از بدنتان که دارای موهای زائد است را با این روش درمان کنید. یکی از مزایای این روش، این است که می توانید به صورت انتخابی، تنها ناحیه ی خاصی از بدنتان را لیزر کنید، بدون آنکه نواحی دیگر بدنتان را درگیر کنید. و این بدن معنا نیست که در هر جلسه ی لیزر ملزم هستید تا همه ی بدنتان را لیزر کنید. می توانید هر ناحیه ای از بدنتان را که موهای زائد آن شما را بیشتر آزار می دهد، انتخاب کنید.

جلسه اول لیزر موهای زائد

جلسه اول لیزر موهای زائد

لازم به ذکر است که آگاهی قبل از انجام هر کاری، بسیار مهم تر از روند انجام آن است. اگر شما جزو افرادی هستید که تا به حال تجربه ی این روش را نداشته اید و می خواهید شروع به آن کنید. حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که این درمان را انجام داده اید. نکاتی وجود دارند که باید قبل از انجام آن، از آن آگاه باشید. برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عارضه، نکات ذیل را علاوه بر توصیه های پزشک متخصص، رعایت کنید:

  • قیمت های ارزان را ملاک انتخاب مرکز لیزر و پزشک مورد انتخاب خود، قرار ندهید.
  • پس از انتخاب مرکز لیزر خود، از دارا بودن پزشک خود از هرگونه مجوز های لازم، اطمینان حاصل کنید.
  • جلسه ی لیزر درمانی خود را حداقل از 6 هفته قبل برنامه ریزی کنید.
  • حداقل 6 الی 4 هفته قبل از جلسه ی لیزر خود، از موم انداختن، استفاده از دستگاه های موکن و یا هر روشی دیگر که موها را از ریشه می کند خودداری کنید. برای نتیجه گیری بهتر، لازم است که ریشه ی موهایتان قوی باشد.
  • این را بدانید که نتایج درمان هرکس با شخص دیگر متفاوت است.
  • ناحیه ی مورد درمان را قبل از شروع جلسه ی درمانی، از هرگونه لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست پاک کنید.
  • ممکن است که کمی درد را درحین انجام لیزر حس کنید. می توانید 30 دقیقه قبل از شروع درمان، ازپمادهای بی حس کننده ی موضعی استفاده کنید.
  • حداقل تا 6 هفته قبل از درمان، از قرار دادن ناحیه ی مورد درمان در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید، این کار ممکن است که نتیجه ی درمان را کاهش دهد.
  • در صورت استفاده از داروی هایی که خاصیت رقیق کنندگی خون را دارند، آن را با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا این دارو ها ممکن است که احتمال التهاب و خون ریزی را در حین درمان افزایش دهد.

لیزر موهای زائد هر چند وقت باید انجام شود؟

لیزر موهای زائد هر چند وقت باید انجام شود؟

برای نتیجه ی مطلوب تر و قابل توجه، لازم است که جلسات لیزر درمانی خود را چند بار تکرار کنید. تعداد و فواصل بین این جلسات را پزشک متخصص شما، بنابر نوع پوست شما، ضخامت پوستتان و … تعیین می کند. اما عموما 4 الی 6 جلسه برای هر فرد نیاز می باشد. جلسات نیز عموما یکبار و یا دوبار در ماه انجام می گیرند. رعایت نظم در این جلسات، موجب نتیجه گیری بهتر خواهد شد. نتیجه ی این روش 8 الی 10 ماه ماندگاری دارد. اما برای  تثبیت نتیجه ی درمان، بهتر است که هر 1 سال و  یا 8 ماه یکبار، برای تمدید درمان اقدام کنید.

لیزر موهای زائد بدون درد

لیزر موهای زائد بدون درد
لیزر موهای زائد بدون درد

درد در هنگام انجام لیزر درمانی، کاملا بستگی به بدن هر فرد و آستانه ی تحمل درد او دارد. اما نمی توان از تاثیر تبهر و تجربه ی پزشک متخصص نیز در انجام این درمان، چشم پوشی کرد. زیرا دستگاه لیزر باید در حین درمان، براساس نوع پوست، ضخامت پوست، تیپ بدنی و ناحیه ی مورد درمان تنظیم شود. همچنین می توانید برای داشتن جلسات لیزر درمانی راحت تر، از پماد های بی حس کننده ی موضعی 30 الی 40 دقیقه قبل از درمان، استفاده کنید.

تخفیف لیزر موهای زائد الکساندرایت

تخفیف لیزر موهای زائد الکساندرایت
تخفیف لیزر موهای زائد الکساندرایت

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر ما در اصفهان، برای رضایتمندی و حفظ رفاه مردم در این شهر، برای دسترسی آسان تر و بهره مندی همه ی افراد از مزایای فوق العاده ی این دستگاه، بهترین قیمت ها و تخفیف های واقعی را برای مراجعین در نظر گرفته است. برای مشاهدی ی لیست قیمت ها و اطمینان کافی از کیفیت برتر دستگاه مورد استفاده، کافیست که اینجا کلیک کنید.

نظرات درباره لیزر موهای زائد

نظرات درباره لیزر موهای زائد
نظرات درباره لیزر موهای زائد

همانطور که می دانید، امروزه همه ی افراد پاسخ سوالات و یا اطلاعات خود را از طریق دنیای مجازی و انواع سایت ها به دست می آورند. اما لازم به ذکر است که اگر قصد اقدام پزشکی را دارید، بهتر است که متخصصان و افراد کاردان در این زمینه را برای مشورت انتخاب کنید. برای مثال، در زمینه ی لیزر درمانی، خانمی در یکی از سایت های مجازی گفته که:

به طور جدی از انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائدتان خودداری کنید. زیرا من در یکی از جلسات لیزرم، دچار سوختگی در ناحیه ی مورد درمان شده ام و ممکن است که این اتفاق برای شما هم بیفتد.

دیگری گفته: اصلا لیزر موهای زائد را بهتان پیشنهاد نمی کنم چون آنچنان دردی در جلسات خواهید کشید که هیچ وقت دیگر دلتان نمی خواهد آن درد را تجربه کنید.

دیگری گفته: لیزر موهای زائد اصلا روش موثری نیست و هنوز هم موهای زائد من به همان شکل قبل رشد دارد.

شخص دیگری گفته: بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد، از نظر من لیزر است، نمی دانید که از وقتی که این درمان را انجام داده ام چقدر احساس آرامش دارم. جلسه ی درمانی من بسیار راحت بود و اصلا هیچ دردی را حس نکردم. پس از اتمام درمان هم به سرکار رفتم و به کارهای روزمره ی خودم رسیدم.

در نتیجه اینکه، توجه و اعتماد کردن به این سایت ها اصلا درست نیست. زیرا افراد ناراضی، ممکن است، پزشکی که انتخاب کرده اند، تخصص و تبهر کافی را نداشته، آناتومی بدن او را به خوبی درک نکرده و یا هزاران دلیل دیگر که می تواند پشت آن نظرات باشد. در این زمینه می توانیم بگوییم که: اگر پزشک متخصص شما مجوز، تجربه و مهارت کافی را در انجام لیزر داشته باشد، دستگاه مورد استفاده از استاندارها و کیفیت لازم برخوردار باشد و مرکز لیزرتان معتبر باشد، یک درمان کاملا ایمن، راحت و با مطلوب ترین نتیجه گیری را تجربه خواهید داشت. به طوری که لیزر درمانی را به هر فردی دور برتان توصیه خواهید کرد.

تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان

تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا