گونه های برجسته و جذاب| تزریق فیلر در مرکز زیبایی اصفهان

گونه های برجسته و صورتی جذاب
گونه های برجسته و صورتی جذاب

سلام به همه ی کاربران زیبا. به صفحه ی ما خوش آمدید. ما اینجاییم تا با معرفی بهترین راهکار ها و مراکز زیبایی، شما را برای رسیدن به اهداف سلامتی و زیبایی تان کمک کنیم. مطلبی که در حال خواندن آن هستید، درباره داشتن گونه های برجسته بدون انجام هیچگونه جراحی می باشد. روش های راحت و کم هزینه و در عین حال موثر! تزریق فیلر ها، روشی است که بسیاری از شما با آن آشنایی دارید. اما برخی نیز آن را به عنوان پر کننده ها و یا تزریق ژل به صورت می شناسند.

داشتن گونه هایی برجسته و صورت زاویه دار، موردی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت شما دارد. می دانید که صورت های زاویه دار طرفداران بسیار زیادی را در دنیای مد به خود جذب کرده است. همچنین با تزریق فیلر به گونه ها، می توانید استفاده از روش هایی مانند کانتور کردن صورت با لوازم آرایشی را کنار بگذارید و زیبایی طبیعی را به صورت خود هدیه دهید.

داشتن صورتی که حتی بدون داشتن ذره ای لوازم آرایشی زیبا باشد، یک امتیاز مثبت برای افراد محسوب می شود. امروزه روش های نوین پزشکی، رسیدن به این اهداف را برای شما آسان تر کرده و دیگر نیازی نیست که زیر تیغ های جراحی قرار بگیرید و در آخر هم آیا به نتیجه ی مطلوب خود برسید یا نرسید!

اما تزریق فیلر ها، امری بسیار حساس است که باید توسط پزشک متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک و یا پزشک دارویی کاربلد انجام گیرد، لوازم مورد استفاده در جلسه ی درمانی باید کاملا استریل باشد و درمان باید در محیطی پزشکی، مجهز و با رعایت همه ی اصول بهداشتی انجام گیرد.

اگر می خواهید گونه هایی زیبا به وسیله ی تزریق فیلر داشته باشید، اینجا نکات ضروری را بخوانید.

تزریق فیلر به گونه

تزریق فیلر به گونه
تزریق فیلر به گونه

در ابتدا می خواهیم شما را با مفهوم اینکه اصلا فیلر چیست آشنا کنیم.

فیلر ها، مواد تزریقی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. هیالورونیک اسید، ماده ای است که به طور طبیعی نیز در بدن تولید می شود. از این رو، فیلر ها سازگاری کامل را با بدن ما دارند. مواد تزریقی، از طریق سرنگ هایی با سوزن های بسیار ظریف، توسط پزشک متخصص به لایه ی زیرین پوست ما تزریق می شوند. فیلر ها کاربردهای بسیاری در دنیای پزشکی دارند. اعم از:

  • برجسته کردن گونه ها
  • برجسته کردن لب ها
  • رفع چین و چروک های پوستی
  • رفع سیاهی و گودی اطراف چشم
  • زاویه سازی فک و صورت
  • جوانسازی پوست

برای داشتن گونه های برجسته ، پزشک متخصص مقداری از مواد فیلر را در بالا و اطراف گونه تزریق کرده و به آن حجم می دهد. از طرفی، چین و چروک و خطوط آن ناحیه از صورت شما را از بین برده و ظاهری جوان تر به شما می دهد. همچنین با انجام این امر، انگار که استخوان های گونه ی شما برجسته تر شده و شما صورتی زاویه دار خواهید داشت.

بهترین فیلر برای گونه

بهترین فیلر برای گونه

بهترین فیلر برای صورت، پرکننده هایی هستند از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. زیرا همانطور که در بالاتر نیز اشره کرده ایم، سازگاری کامل را با بدن خواهند داشت.

اما متاسفانه افرادی هستند که مواد پرکننده ی خود را از منابعی غیر از مراکز پزشکی و دارویی و پزشکان متخصص تهیه می کنند. این افراد یا قیمت مواد را ملاک انتخاب خود قرار داده اند و یا تحت تاثیر تبلاغات پوچی قرار گرفته اند که فروشنده به آنها گفته از مواد از بهترین برند ها و مرغوب ترین آنهاست.

اما اعتماد به اینگونه منابع غیر پزشکی، کاری پر ریسک می باشد. زیرا اگر مواد خریداری شده با بدن و پوست شما سازگاری نداشته باشد، مرغوب نباشد، تاریخ مصرف آنها گذشته باشد( اما تاریخ روی آنها را تعویض کرده اند!) و هزارن دلیل دیگر که می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد کند.

پس بهترین کار این است که تهیه ی فیلر و تزریق آن را، به دست پزشک متخصص تان بسپارید، تا گونه های برجسته و زیبا داشته باشید و هیچگونه ناراحتی و عوارضی را تجربه نکنید.

مرکز لیزر و زیبایی ما در اصفهان، از فیلر های هیالورونیک اسیدی با بهترین کیفیت، برای مراجعین خود استفاده می کند.

ماندگاری فیلرهای گونه

ماندگاری فیلرهای گونه
ماندگاری فیلرهای گونه

بسته به نوع و کیفیت فیلری که شما استفاده می کنید، آنها بین 6 ماه الی 2 سال ماندگاری دارند. ماده پرکننده پوستی سرانجام در بافت پوست شما حل شده و متابولیزه می شود.

مزایای تزریق فیلر گونه

مزایای تزریق فیلر گونه

در مقایسه با دیگر روش های برجسته سازی گونه، روش تزریق فیلر ها مزایایی دارد:

  • تزریق فیلر ها می تواند در مطب ها انجام بگیرد و نیازی به بیهوشی ندارد.
  • این روش دوره ی نقاهت پس از درمان ندارد و بلافاصله پس از اتمام جلسه ی درمانی، ( با رعایت چند نکته ی جزئی که پزشک شما برایتان می گوید.) می توانید به کار ها و زندگی روزمره خود برسید.
  • پرکننده ها، موقتی هستند و تاثیر آنها حداکثر تا 2 سال بعد از بین خواهد رفت. در صورت عدم رضایت از برجستگی گونه، می توانید درمان را تمدید نکنید و مواد نیز در بدن شما حل خواهد شد. یا اینکه می توانید از پزشک خود درخواست کنید تا با ماده ی هیالورونیداز، تاثیر ماده را در همان ابتدا برای شما پاک کند. اما روش های دائمی، غیر قابل بازگشت هستند.
  • پرکننده ها عوارضی ندارند. یا اینکه عوارض آنها بسیار جانبی بوده و طی چند روز از بین خواهند رفت.
  • می توانید تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب، پرکننده ها را به گونه ی خود تزریق کنید و میزان برجستگی آن به میزان دلخواه شما باشد.
  • مقرون به صرفه تر از روش های جراحی هستند.

عوارض تزریق فیلر به گونه

عوارض تزریق فیلر به گونه
عوارض تزریق فیلر به گونه

داشتن گونه های برجسته با استفاده از تزریق پر کننده ها، روشی ایمن و راحت می باشد. همچنین اگر درمان توسط پزشک متخصص و کاربلد انجام گیرد، و شما توصیه های پزشکی آن را جدی بگیرید. هیچگونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد. اما برخی از عوارض جانبی رایج فیلر ها عبارتند از:

  • تورم در ناحیه ی اطراف درمان
  • کبودی در ناحیه ی اطراف درمان
  • خارش در اطراف ناحیه ی درمان
  • قرمزی در ناحیه ی اطراف درمان

برخی نیز ممکن است واکنش های آلرژیک برای بدن ایجاد کنند. برخی از عوارض نادر نیز عبارتند از:

  • نشت پرکننده از پوست
  • آسیب به رگها یا شریان های شما
  • حرکت ماده ی فیلر به دیگرنواحی پوست( ناشی از عدم تجربه ی پزشک)

در صورت بروز هرگونه عارضه، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

چگونه گونه هایی برجسته داشته باشیم تبادل نظر

چگونه گونه هایی برجسته داشته باشیم تبادل نظر
چگونه گونه هایی برجسته داشته باشیم تبادل نظر

در این مورد، پیشنهاد می کنیم که روشی را که انتخاب می کنید، تحقیقات لازم را از موثر بودن آن بکنید. اگر روش تزریق فیلر را انتخاب کردید، سعی کنید مرکز زیبایی را پیدا کنید و از مجوز کار و بهداشت پزشک و مرکز زیبایی، اطمینان حاصل کنید.

استفاده از تجربه ی دیگران خوب است، اما همه ی ماجرا نیست. همانطور که اشاره کرده ایم، تزریق فیلر ها امری حساس است و اعتماد بی جا، منجر به آسیب خواهد شد.

همچنین توصیه می شود که سایت های مجازی تبادل نظر برای انجام اقدامات زیبایی و سلامتی استفاده نکنید. زیرا کاربران آن سایت ها را نمی شناشید و یا اینکه تیپ بدنی، خواسته ی شما و هدف شما ممکن است با آنها تفاوت زیادی داشته باشد.

هزینه ی فیلر گونه

هزینه ی فیلر گونه
هزینه ی فیلر گونه

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد افرادی که از پر کننده ها برای  جوانسازی پوست شان و دیگر موارد استفاده می کنند، مراکز زیبایی بسیار زیادی نیز در حال ارائه ی خدمات فیلر به مراجعین خود هستند که هرکدام از آنها از مواد فیلر ها با برند های متفاوت و کیفیت ها مختلف استفاده می کنند. و با توجه به موقعیت مکانی و میزان شناخته شدنشان، مبالغ متفاوتی را از افراد دریافت می کنند. اما باید بگوییم که نباید قیمت ها را راهنمای انتخاب مرکز پوست و زیبایی قرار دارد. چه بسا مراکزی وجود دارند که برای جذب مراجعین بیشتر و شناخته شدن از افراد هزینه های بسیار کمی را دریافت می کنند اما به دلیل عدم تجربه ی کافی، ممکن است که به پوست افراد آسیب وارد کنند. از طرفی نیز همانطور که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم، برای مثال مراکزی وجود دارند که به دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، از افراد هزینه های بالایی دریافت می کنند در صورتی که ممکن است آنگونه که باید تجربه و کیفیت لازم را نداشته باشند.

مرکز پوست و زیبایی که ما به عنوان بهترین مرکز پوست در اصفهان به شما معرفی کرده ایم، با کادری مجرب و حرفه ای می توانند خدمات تزریق فیلر و جوانسازی را به بهترین نحو به شما ارائه دهند. این مرکز منصفانه ترین و معقول ترین هزینه های را از مراجعین عزیز خود دریافت می کند تا همه ی افراد با بتوانند به این درمان دسترسی داشته باشند و از نتیجه ی درمان خود لذت ببرند. بهترین دکتر تزریق فیلر صورت را اینجا بیابید.

بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان

بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان
بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان

اگر برای جوانسازی و زیبایی صورت خود و داشتن گونه های برجسته ، روش تزریق فیلر ها را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی و بهترین دکتر تزریق فیلر صورت برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا