راز داشتن پوستی لطیف و براق از نظر متخصصان پوست| لیزر موهای زائد

راز داشتن پوستی لطیف و براق

راز داشتن پوستی لطیف و براق
راز داشتن پوستی لطیف و براق

با سلام به همه ی کاربران و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. خانم ها بیشتر می دانند که هنگام رفتن به مهمانی و پوشیدن یک لباس شیک و داشتن پوستی صاف و یکدست، بدون داشتن هیچ موی زائدی، چقدر می تواند در جذابیت بیشتر آنها موثر باشد! در آقایان نیز، داشتن بدن و صورتی که همیشه مرتب و تمیز باشد، تا حد بسیار زیادی در می تواند آنها را جذاب تر کند. هیچ یک از افراد در هیچ کجای دنیا از داشتن موهای زائد راضی نیستند و همیشه به دنبال رفع آنها بوده اند. رعایت بهداشت از ضروری ترین لازمه های زندگی یک فرد می باشد. برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، روش های بسیار زیادی وجود دارند که موقتی هستند. اما امروزه با پیشرفت علم در زمینه ی پزشکی روش نوین لیزر موهای زائد جایگزین روش های قدیمی شده اند.

اگر استفاده از ژیلت ها، ماشین های ریش تراش، موم انداختن، وکس کردن و یا استفاده از کرم های موبر شما را خسته کرده است. اگر هنگام رفتن به مهمانی دغدغه ی این را دارید که باید موهای زائد خود را اصلاح کنید ولی وقتتان کم است. بهتر است که به فکر راهی بهتر با تاثیر طولانی مدت تر باشید. دیگر وقت 
آن رسیده که ژیلت ها و دیگر ابزار از این قبیل را دور بیندازید. تنها با چند جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد می توانید به صورت چشمگیری از شر موهای زائد خود خلاص شوید و دیگر آسیب های ناشی از استفاده از ژیلت ها، کرم های موبر و …. را تجربه نکنید. اگر می خواهید جزئیات این روش را بهتر بشناسید و پاسخ برخی از سوالات رایج را بیابید، ما در این مطلب توضیحات مفیدی را برای شما آورده ایم.

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران
لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، هیچکس از داشتن موهای زائد بر روی صورت و بدن خود راضی نیست. اما در ورزشکاران اصلاح موهای زائد ضروری می باشد. زیرا، علاوه بر زیبایی پوست، سهولت درمان هنگام جراحت، و بهبود عملکرد ورزشی، دلایلی هستند که آنها موهای زائد خود را از بین می برند. شناگران ، دوچرخه سواران و دوندگان نمونه های خوبی را ارائه می دهند.

  • شناگران: این ورزشکاران که در رقابت های شرکت می کنند. موهای زائد کل بدن خود را اصلاح می کنند. دلیل آن است که اصلاح موهای زائد، تاثیر مستقیمی در بهبود عملکرد آنها خواهد داشت.
  • دوچرخه سواران: همه ی این ورزشکاران موهای پاهای خود را اصلاح می کنند. تاکنون دلیلی برای بهبود عملکرد هنگام اصلاح موهای اثبات نشده است. اما دوچرخه سواران معمولا در معرض آسیب ها و جراحت ها هستند. داشتن بدن بدون موهای زائد، درمان جراحت ها را برای آنها آسان تر خواهد کرد. همچنین هنگام ماساژ گرفتن نیز، داشتن موهای زائد آرامش آنها را بر هم خواهد زد. از طرفی به دلیل لباس های تنگی که آنها استفاده می کنند، داشتن مو و لباس تنگ، ترکیب خوبی برای آنها نخواهد بود.
  • دوندگان: این ورزشکاران نیز موهای کل بدن خود را از بین می برند. به اثبات رسیده که داشتن موهای زائد در آنها، موجب بیشتر شدن زمان دویدن آنها حتی با اختلاف 0.01 ثانیه می شود. حتی کسری از ثانیه نیز در این ورزش حساب می شود.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد روندی است که در آن نور متمرکز شده توسط دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به فولیکو های مو( ریشه ی موها) نفوذ کرده و روند رشد آنها را مختل می کند. از این روش برای هر ناحیه ای از بدن که دارای موهای زائد باشد مانند: پاها، دست ها، زیر بغل، ناحیه ی تناسلی، صورت و … استفاده می گردد. در این روش شما حتی می توانید به صورت انتخابی، فقط موهای زائد ناحیه ی خاصی از بدنتان را، بدون آنکه نواحی اطراف را تحت تاثیر قرار دهید، از بین ببرید. همچنین این درمان در مدت زمان بسیار کم انجام می گیرد و اگر توسط پزشک متخصص و مجرب پوست انجام گیرد، بسیار راحت و ایمن می باشد. بیشتر مراجعین ما برای لیزر، می توانند نتیجه ی مطلوب را پس از طی 3 الی 5 جلسه ی درمانی، بدست آورند.

چگونه برای جلسه ی لیزر موهای زائد آماده شویم؟

چگونه برای جلسه ی لیزر موهای زائد آماده شویم؟
چگونه برای جلسه ی لیزر موهای زائد آماده شویم؟

لیزر موهای زائد، چیزی فراتر از از بین بدن موهای زائد می باشد. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین ها آموزش های پیشین نیاز دارد تا مانع از آسیب های احتمالی شویم. بنابراین، پیش از شروع جلسات درمانی خود، از اعتبار پزشک و یا تکنسین خود، اطمینان لازم را حاصل کنید. اگر قصد انجام لیزر را دارید، حداقل از 6 هفته قبل، باید برای آن برنامه ریزی کنید و از اصلاح موهای زائد خود با اپیلاسیون، وکس و یا هر روش دیگری که ریشه موها را نیز می کند، خودداری کنید. زیرا دستگاه لیزر، ریشه ی موها را مورد هدف قرار می دهد و در روش ها فوق، شما  ریشه ی مو ها را از بین خواهید برد. همچنین حداقل 6 هفته قبل از درمان، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. نور آفتاب موجب کاهش تاثیر لیزر شده و احتمال بروز عوارض بعد از لیزر را بیشتر خواهد کرد.

در حین انجام لیزر موهای زائد

در حین انجام لیزر موهای زائد
در حین انجام لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، به عمق چند میلی متری زیر پوست شما نفوذ می کند. بهتر است که 20 الی 30 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمان، از کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید تا جلسه ی درمانی راحت تری داشته باشید. تجهیزات و تنظیمات لیزر بر اساس رنگ پوست، نوع و ضخامت پوست شما و ناحیه ی مورد درمان انتخاب می گردد. در حین درمان شما و تکنسین از محافظ های چشمی برای جلوگیری از آسیب اشعه ی لیزر استفاده می کنید. همچنین از دستگاه خنک کننده و با ژل خنک کننده در حید درمان ضروری می باشد. سپس تکنسین یک پالس از لیزر را به پوست شما می زند و چند دقیقه صبر می کند. تا از تنظیمات مناسب پوست شما اطمینان حاصل کند. پس از اتمام درمان، ممکن است که به شما لوسیون، کرم و یا کمپرس یخ برای کاهش التهاب داده شود. سپس می توانید زمان جلسه ی درمانی بعدی خود را با پزشک خود برنامه ریزی کنید.

پس از اتمام لیزر موهای زائد

پس از اتمام لیزر موهای زائد
پس از اتمام لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد تنها در وقت گرفتن و پرداخت هزینه ی آن خلاصه نمی شود. اقداماتی وجود دارند که رعایت آنها برای پیشگیری از هرگونه عارضه و آسیب و نتیجه ی مطلوب تر، ضروری می باشد. از این رو علاوه بر نکات توصیه شده توسط پزشک، نکات ذیل را نیز رعایت کنید.:

  • در صورت داشتن التهاب پوستی، از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • از گرفتن دوش آب داغ حداقل تا 5 روز خودداری کنید. از آب ولرم استفاده کنید.
  • از قرار دادن ناحیه ی درمان شده در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. اشعه ی ماورابنفش نور آفتاب، موجب کاهش تاثیر لیزر و افزایش احتمال عوارض بعد از درمان می گردد.
  • در صورت ضرورت هنگام آفتاب از کرم های ضد آفتاب با SPF30 و یا بالاتر استفاده کنید.
  • حداقل تا 2 روز پس از درمان از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید.

تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان

تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان
تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موی زائد بدن متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، واکنش بدن شما نسبت به درمان و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

مرکز لیزر معتبر ما در اصفهان، منصفانه ترین قیمت ها را با بهترین کیفیت کاری به مراجعین خود ارائه می دهد.

چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد بهتر است؟

 هر کدام از مراکز لیزر، از دستگاه های لیزر با مارک های متفاوت استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که، یک دستگاه لیزر خوب، باید علاوه بر دادن نتیجه ی مطلوب به مراجعین، بسیار بهداشتی، ایمن، دارای همه ی استاندارد های یک دستگاه خوب و جدیدترین تکنولوژی ها را نیز در بر داشته باشد. دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، از جدیدترین دستگاه های لیزر می باشد که کمبود های دستگاه های قبل تر را جبران کرده و بسیار ایمن می باشد. ین دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا