رفع موهای زائد با لیزر در اصفهان| سوختگی با لیزر موهای زائد

سوختگی با لیزر موهای زائد

سوختگی با لیزر موهای زائد
سوختگی با لیزر موهای زائد

با سلام به همه ی کاربران عزیز و دوستان خوبم. از این که صفحه ی ما را انتخاب کرده اید بسیار ممنونیم. همانطور که می دانید، امروزه تقریبا 90 درصد افراد در سراسر دنیا، با روش رفع موهای زائد با لیزر آشنا هستند. همچنین می دانید که روز به روز به تعداد افرادی که این روش را برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدنشان انتخاب می کنند افزوده می شود. دلیل افزایش تعداد این افراد، رضایتمندی آنها می باشد. لیزر به عنوان روشی امن برای افراد شناخته شده است. دیگر وقت آن رسیده که با ژیلت ها، موم های اپیلاسیون و وکس و درد آنها، آسیب های کرم های موبر، دردسر های ماشین های ریش تراش و روش های دیگر خداحافظی کنید. همچنین ممکن است که درباره این روش شایعات منفی نیز به گوش شما خورده باشد. هدف ما از ارائه ی این مطلب، شفاف سازی برخی از این شایعات می باشد.

شاید تا به حال کسی را دیده و یا از جایی شنیده باشید که پوست بدن فلانی با دستگاه لیزر سوخته، کبود شده و یا هر چیز دیگری. اما لازم به ذکر است که افرادی که دچار این عوارض می شوند، افرادی هستند که آگاهی کامل را قبل از انجام کاری کسب نمی کنند. در ادامه این را بیشتر توضیح خواهیم داد. سوختگی ناشی از رفع موهای زائد با لیزر ، معمولا به دلیل تنظیم نا مناسب دستگاه لیزر بر اساس نوع، رنگ و ضخامت پوست افراد می باشد. البته ناگفته نماند که تجربه و تبهر تکنسین و یا پزشک معالج، نقش بسیار مهمی را در این زمینه بر عهده دارد. از این رو، بهتر است که مراکز معتبر و پزشکان ماهر را برای انجام لیزر انتخاب کنید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای لیزر موهای صورت و بدنتان برنامه ریزی کنید، پیشنهاد می دهیم که آگاهی ها و آموزش های لازم را جدی بگیرید.

چگونگی رفع موهای زائد با لیزر

چگونگی رفع موهای زائد با لیزر

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که این کار چیست و چگونه انجام می گیرد؟ لیزر موهای زائد از طریق دستگاهی انجام می شود که نور متمرکز شده ی لیزر به گرمای شدید تبدیل شده و به ریشه ی موهای زائد افراد نفوذ می کند و روند رشد آنها را مختل می کند. پس از اختلال در روند رشد، برخی از موها از بین رفته و برخی نیز به صورت خیلی نازک و کم رنگ رشد می کنند. با تکرار جلسات درمانی، طبق تشخیص پزشک، می توانید حتی شاهد از بین رفتن دائمی برخی از موها شوید. اما در حالت کلی، لیزر موهای زائد، یک روش دائمی نیست اما در آن شاهد کاهش چشمگیر موهای ناحیه ی درمان شده خواهید بود. لیزر موهای زائد را می توانید برای هر قسمتی از بدن که دارای موهای زائد است مانند: پاها، دست ها، زیر بغل، ناحیه ی تناسلی، صورت و … انجام داد.

در این روش، می توانید به جای لیزر موهای کل بدن، به صورت انتخابی، فقط ناحیه ی خاصی از بدنتان را، بدون آنکه دیگر قسمت ها را تحت تاثیر قرار دهید لیزر کنید. همچنین روند انجام لیزر بسیار سریع بوده و هر پالس از لیزر فقط کسری از ثانیه زمان می برد و با هر پالس، ریشه ی چندین مو مورد هدف قرار داده خواهد شد. با انتخاب این روش، پوستی صاف و یکدست و بدون هیچگونه آسیب دیدگی از روش های اصلاح دیگر داشته باشید.

پزشکان متخصص مجموعه ی اصفهان، لیزر را به صورت کاملا حرفه ای و ایمن انجام می دهند. توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیدرهی بانوان، توسط متخصصان منع گردیده و بهتر است که این کار را پس از اتمام این دوران با مشورت پزشک انجام دهید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درد لیزر موهای زائد، کاملا به فرد بستگی دارد. زیرا آستانه ی درد، نوع پوست، میزان حساسیت هر شخص با شخص دیگر متفاوت می باشد. اما ناگفته نماند که میزان تجربه و توانایی پزشک و یا تکنسین نیز در انجام این کار نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. مجموعه ی پزشکی ما، جلسات لیزر بدون درد را برای شما فراهم خواهند کرد. زیرا آنها بهترین تنظیم را متناسب با بدن شما برای شما در نظر خواهند گرفت.

رفع موهای زائد با لیزر چه عوارضی را در پی دارد؟

رفع موهای زائد با لیزر چه عوارضی را در پی دارد؟
رفع موهای زائد با لیزر چه عوارضی را در پی دارد؟

همانطور که در بالاتر چندین بار بر آن تاکید کردیم، کار با دستگاه لیزر موهای زائد، باید توسط پزشک متخصص پوست مجرب و کاردان انجام گیرد که آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده و بهترین تنظیمات را برای شما در نظر بگیرد. زیرا عدم تنظیم مناسب دستگاه موجب بروز عوارضی مانند:

  • سوختگی، کبودی، التهاب و درد هنگام انجام لیزر می شود و موجب می شود تا شما جلسه ی درمانی سختی را تجربه کنید.

پس در انتخاب مرکز لیزر خود دقت لازم را به عمل آورید.

برای اطلاع بیشتر شما، ما برخی دیگر از عوارض را آورده ایم:

  • تورم ملایم در اطراف فولیکول های مو ( ریشه های مو)
  • ممکن است تغییرات رنگدانه مخصوصاً در افرادی که پوست تیره دارند ایجاد شود. این تغییرات معمولاً موقتی هستند.
  • قرمزی پوست ناحیه ی مورد درمان
  • سوزش موقت منجر به تاول ، پوسته پوسته شدن ، زخم شدن یا تغییرات دیگر در بافت پوست می شود.

برای افرادی که پوست تیره تری دارند باید مراقبت ویژه ای انجام شود. برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست بیرونی باید از لیزر کم شدت استفاده شود.

تخفیف واقعی لیزر موهای زائد در اصفهان

تخفیف واقعی لیزر موهای زائد در اصفهان
تخفیف واقعی لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موی زائد بدن متفاوت است و نمی توان قمت واحدی را برای آن اعلام کرد. این به این منظور است که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: ناحیه ای از بدن که می خواهید آن را لیزر کنید، مرکز لیزری که به آن مراجعه می کنید، مارک دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد، واکنش بدن شما نسبت به درمان و از این قبیل. اما این نکته لازم به ذکر است که برای اننتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل بیاورید. زیرا متاسفانه امروزه مراکزی وجود دارند که با تبلیغات بالا درباره اینکه دستگاهی که استفاده می کنند، بهترین دستگاه می باشد، مراجعین بسیاری را جذب خود می کنند و هزینه های بسیار زیادی را از آنها دریافت می کنند، در صورتی که تبلیغات آنها بسیار پوچ بوده و نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت. همچنین مراکزی نیز وجود دارند که برای جذب مراجعین زیاد، قیمت های بسیار کمی را از افراد دریافت می کند و در مقابل  کیفیت کار و دستگاه آنها خوب نیست، و یا متخصصان مجربی در آن مرکز مشغول به کار نیستند. از این رو افراد و یا منابع معتبری را برای پیدا کردن یک مرکز خوب انتخاب کنید.

مرکز لیزر معتبر ما در اصفهان، منصفانه ترین قیمت ها را با بهترین کیفیت کاری به مراجعین خود ارائه می دهد.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر برای موهای زائد کدام است؟
بهترین دستگاه لیزر برای موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر الکس آپوجی( Alex apogee) که توسط شرکت سایناشور( synosure) تولید شده است، دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود است که باعث می شود در طیف گسترده ای از رنگ های پوستی قابل استفاده باشد. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر، بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است. شاید مهمترین مزیت این دستگاه افزایش اندازه پالس ها و میزان تکرار باشد ، به این معنی که می تواند سریعتر منطقه بزرگتر پوست را درمان کند. این باعث می شود یکی از سریع ترین روش های موجود در دسترس باشد.

مرکز لیزر موهای زائد خوب در اصفهان

مرکز لیزر موهای زائد خوب در اصفهان

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود، روش رفع موهای زائد با لیزر را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و نویسنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا