چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟| لیزر موهای زائد بدن مردان

چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟

چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟
چگونه مرد مورد علاقه ی خانم ها باشیم؟

با سلام به همه ی کاربران و دوستان خوبم. به صفحه ی ما خوش آمدید. همانطور که می دانید، افراد همواره به دنبال راه های زیبایی، جوانی و جذابیت می باشند. همچنین می دانید که خانم ها، طبیعتی حساس، زیبا و ظریف دارند و زیبایی را دوست دارند. حالا این بحث پیش می آید که سلیقه ها و طرز فکر خانم های با یکدیگر متفاوت است. اما در این جا می توان گفت که با وجود همه ی تفاوت ها، وجه مشترکی میان همه ی افراد وجود دارد. آن هم این است که همه تمیزی و پاکیزگی را دوست دارند. حتی افراد تمیز و منظم، جایگاه ویژه ای در میان اطرافیان خود دارند. همچنین رعایت بهداشت فردی و تمیزی، یکی از لازمه های سلمتی برای هر فرد می باشد. اصلاح موهای زائد صورت و بدن نیز، یکی از موارد مهم در زمینه ی بهداشت فردی به حساب می آید. از این رو، در این مطلب، ما روش لیزر موهای زائد بدن مردان را برای شما آورده ایم.

بسیاری از آقایان از داشتن موهای زائد رنج می برند و وقت گذاشتن و اصلاح آنها، کاری دشوار می باشد. از طرفی نیز دوست دارند تا همیشه ظاهری مرتب و تمیز داشته باشند. این امر موجب افزایش اعتماد به نفس در میان آنها می گردد. از این رو، لیزر موهای زائد بدن مردان ، می تواند گزینه ی ایده آلی برای آنها باشد. زیرا تنها با صرف چند ساعت در جلسات لیزر درمانی، می توانند برای مدت بسیار طولانی از شر موهای زائدشان خلاص شده و در عین حال، همیشه مرتب باشند. عدم رعایت بهداشت و اهمیت ندادن به اصلاح موهای زائد، موجب بروز بسیاری از بیماری قارچی و عفونی خواهد شد. در ادامه شما را با چگونگی این روش آشنا خواهیم کرد و همچنین پاسخ سوالات رایج شما را نیز آورده ایم.

رفع موهای زائد مردان با لیزر

رفع موهای زائد مردان با لیزر
رفع موهای زائد مردان با لیزر

لیزر موهای زائد بدن مردان روشی است که امروزه در میان بسیاری از افراد به عنوان روشی موثر و بی خطر رایج شده است. در گذشته فقط خانم ها از این روش استفاده می کردند. اما امروزه همه ی  آقایان، ورزشکاران، رقصنده ها و بدنسازان و… نیز از تاثیر مثبت این نتیجه بهره مند می شوند. در این روش، انرژی نوری حاصل از دستگاه لیزر، به گرمای شدید تبدیل شده و به لایه ی زیرین پوست نفوذ می کند و پس از رسیدن به ریشه ی موها، روند رشد آنها را مختل می کند. این روش می تواند سبب کاهش چشمگیر موهای زائد شما گردد. در لیزر، همه ی موهای زائد از بین نمی روند و اما تعداد باقی مانده، بسیار نازک تر و سست تر از وضعیت قبلی شان رشد می کنند. پس از تمدید درمان، ممکن است که شاهد از بین رفتن دائمی برخی از موهای زائد خود نیز باشید. لیزر موهای زائد را نی توانید برای همه ی قسمت های بدن و صورت مانند: زیربغل، پاها، دست ها، کمر، سینه، ناحیه ی تناسلی و…. استفاده کنید.

آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می روند؟

آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می روند؟
آیا با لیزر موهای زائد برای همیشه از بین می روند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لیزر موهای زائد بدن مردان ، یک روش نیمه دائمی است. یعنی پس از مدت زمان طولانی، ممکن است که دوباره شاهد رشد مجدد موها باشیم. اما اگر پس از اتمام دوره ی درمانی کامل، هر 6 الی 12 ماه یکبار، بنا بر تعیین پزشک، برای درمان مجدد اقدام کنید، ممکن است که نتیجه ی دائمی آن را نیز ببینید. اما لازم به ذکر است که رشد مجدد موها به شکل موهای اولیه نیست و ظاهر آنها بسیار نازک تر و سست تر می باشد.

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟
چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

بر اساس تشخیص پزشکان متخصص، انجام لیزر موهای زائد بدن مردان برای افرادی که دارای ناراحتی های عصبی هستند منع گردیده است. این افراد می توانند پس از درمان کامل، با مشورت پزشک متخصص، لیزر را انجام دهند.

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟
لیزر موهای زائد چقدر دوام دارد؟

نتیجه ی لیزر موهای زائد بدن مردان ، بین 6 الی 12 ماه ماندگاری دارد. برای ماندگاری بیشتر نتیجه ی لیزر، با توجه به تعیین پزشک، به جلسات تمدید درمان، هر 8 الی 12 ماه نیاز دارید.

درد در لیزر موهای زائد

درد در لیزر موهای زائد
درد در لیزر موهای زائد

درباره ی این موضوع باید بگوییم که به دلیل تفاوت آستانه ی درد هر فرد، نمی توان پاسخی قطعی برای آن داد. اما به طور معمول، این روش اگر توسط یک متخصص پوست مجرب در این زمینه و یک دستگاه لیزر خوب انجام گیرد، جلسه ی درمانی راحت و آسوده ای را خواهید داشت. همچنین 30 الی 60 دقیقه قبل از شروع جلسه ی درمانی خود نیز، می توانید از کرم های بی حس کننده بر روی ناحیه ی مورد درمان بمالید.

لیزر موهای زائد چند جلسه است؟

لیزر موهای زائد چند جلسه است؟
لیزر موهای زائد چند جلسه است؟

به طور معمول 4 الی 6 جلسه ی درمانی در فواصل زمانی 1 الی 2 بار در ماه برای هر فرد ضروری است. اما لازم به ذکر است که تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد به عوامل متعددی مانند: واکنش بدن فرد به درمان، ناحیه ی مورد درمان و نوع ریشه موی زائد بستگی دارد. پزشک متخصص شما، پس از دیدن وضعیت بدنی شما، می تواند تعداد جلسات مورد نیاز را برای شما تعیین کند.

لیزر موهای زائد اندام تناسلی مردان

لیزر موهای زائد اندام تناسلی مردان
لیزر موهای زائد اندام تناسلی مردان

اندام تناسلی، یکی از نواحی بدن است که در صورت عدم رعایت بهداشت فردی، ممکن است درگیر بیماری های عفونی و قارچی شود. همچنین استفاده از ابزار های مختلف اصلاح موهای زائد نیز مانند: تیغ های و یا غیره، ممکن است که به تدریج به پوست آسیب هایی را وارد کنند. از این رو، انتخاب روش لیزر موهای زائد بدن مردان ، به دلیل تاثیر طولانی مدت و بدون آسیب به پوست، می تواند گزینه ی ایده آلی برای آقایانی باشد که همیشه به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند.

لیزر موهای زائد خط ریش

لیزر موهای زائد خط ریش
لیزر موهای زائد خط ریش

یکی از راز های جذابیت آقایان، داشتن صورتی مرتب می باشد. برخی نیزبر این عقیده هستند که داشتن ته ریش آنها را جذاب تر جلوه می دهد. اما اصلاح روزانه ی صورت با ابزار مختلف، هم به تدریج موجب آسیب به پوست شده و هم کاری خسته کننده و زمان بر می باشد. با استفاده از روش لیزر موهای زائد بدن مردان ، می توانید خط ریش خود را لیزر کرده و به راحتی از شر موهای زائد خود خلاص شوید و در همه ی زمان ها، ظاهری جذاب تر داشته باشید.

عوارض لیزر موهای زائد صورت مردان

عوارض لیزر موهای زائد صورت مردان
عوارض لیزر موهای زائد صورت مردان

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر لیزر موهای زائد بدن مردان ، به دست یک متخصص مجرب پوست در این زمینه انجام گیرد، هیچگونه عوارضی را در پی نخواهد داشت. زیرا متخصص مجرب، آناتومی بدن شما را به خوبی درک کرده و دستگاه لیزر را روی مناسب ترین تنظیمات بر اساس بدن شما قرار می دهد. اما برای اطلاعات بیشتر شما، ما عوارض جانبی این روش را برای شما آورده ایم:

  • قرمزی
  • تورم
  • عفونت
  • زخم
  • خارش
  • تغییر در رنگ پوست
  • کبودی

در نتیجه در انتخاب مرکز لیزر خود، دقت لازم را به عمل آورید.

دستگاه لیزر موهای زائد

 

پس از انتخاب روش لیزر موهای زائد بدن مردان ، ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که امروزه دستگاه های متعددی با مارک های متفاوت در مراکز لیزر وجود دارند، و هر پزشک در استفاده از نوع خاصی از آنها تبهر دارد. اما اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائدی هستید که دارای تمامی استاندارد ها، جدیدترین تکنولوژی، ایمن و بی آسیب باشد و بهترین نتیجه را به شما بدهد، ما دستگاه لیزر موهای زائد الکس آپوجی(Alex Apogee) را معرفی می کنیم که توسط شرکت معتبر سایناشور( cynosure) تولید شده و امروزه توجه مراکز را به خود جلب کرده است. این دستگاه با امکان، نداشتن تماس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی آلوده و جلوگیری از انتقال بیماری های قارچی و ویروسی، به دلیل رضایت و جذب مراجعین بیشتر بسیار مورد تایید پزشکان متخصص و مراکز معتبر قرار گرفته است.

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان
قیمت لیزر موهای زائد آقایان

برای لیزر موهای زائد بدن مردان ، نمی توان قیمت واحدی را مشخص کرد. زیرا قیمت لیزر موهای زائد، به دلایل متفاوتی بستگی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: مرکز پوست و زیبایی که به آن مراجعه می کنید، ناحیه ی مورد درمان و از این قبیل موارد که موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین این نکته لازم به ذکر است که مراکز زیبایی و یا پوست نامعتبری نیز وجود دارند که از افراد هزینه های بالایی را دریافت کرده ولی در مقابل نتیجه ی مطلوب را به مراجعین نمی دهند. از طرفی نیز، مراکز تازه تاسیس و یا نا معتبری نیز وجود دارند که برای شناخته شدن و جذب مراجعین بیشتر، از افراد هزینه ی بسیار کمی را دریافت کرده و حتی ممکن است که به دلیل عدم تجربه ی کافی، موجب آسیب زدن به پوست افراد شوند. از این رو توصیه می شود که در انتخاب مرکز زیبایی خود، دقت لازم را به عمل آورید. همچنین می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، پس از مشاوره، از پزشک خود درخواست کنید تا عکس های قبل و بعد از مراجعین قبلی را به شما نشان دهند، تا شما نیز میزان رضایت آنها را ببینید. مرکز زیبایی واقع در اصفهان، با دریافت منصفانه ترین قیمت ها و کیفیت کاری بالا، اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان

لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان
لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان

اگر برای رفع موهای زائد خود، روش لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز معتبر پوست و زیبایی، برای انجام این کار هستید، ما برای شما پیشنهادی داریم. پیشنهاد ما به شما مرکز پوست و زیبایی معتبری واقع در اصفهان می باشد، که دارای تیم پزشکان متخصص و حرفه ای، پرسنلی مجرب و خوش برخورد، محیطی کاملا بهداشتی، آرام و دارای تمامی استاندارد های یک مرکز درجه یک، آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. و با این حال، معقول ترین و منصفانه ترین هزینه را برای انجام همه ی خدماتی که ارائه می دهند، از مراجعین خود دریافت می کنند. و لازم به ذکر است که تنها هدف و اولویت این مرکز، رضایت مراجعین محترم آن می باشد. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و تماس با این مرکز اینجا کلیک کنید.

لینک منبع خارجی1

لینک منبع خارجی2

لینک منبع خارجی3

مترجم و گردآورنده: مهدیه ستاری

مرکز زیبایی دکتر مهسا سعیدیان

اصفهان، دروازه شيراز (میدان آزادی) جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B طبقه اول واحد 14

03131339393
09103498783

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا